سیزدهمین سالگرد شهادت شهید شهریاری در زنجان برگزار می شود

سیزدهمین سالگرد شهید مجید شهریاری، به صورت برنامه زنده تلویزیونی با حضور امام جمعه، استاندار و جمعی از مسئولان زنجانی فردا ۸ آذرماه در محل کارخانه کبریت زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید مجید شهریاری، دانشمند هسته ای ایران، مراسم گرامیداشتی فردا ۸ آذرماه در محل کارخانه کبریت زنجان برگزار می شود.

این مراسم با هماهنگی شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد زنجان و صدا و سیمای مرکز زنجان به صورت برنامه زنده تلویزیونی برگزار خواهد شد.

در این مراسم ضمن سخنرانی امام جمعه و استاندار زنجان، گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید شهریاری زنجان با اجرای سرود «ایران و شهدا» هنرنمایی خواهند کرد.

شهید مجید شهریاری، یکی از دانشمندان هسته‌ای است که همگان او را نمادی از اقتدار علمی و توسعه فناوری‌های سخت پژوهشی ایران اسلامی می‌شناسند.

شهید والامقامی که قدرت فکری، توانمندی اجرایی، غیرت ملی و انقلابی‌اش سرویس‌های امنیتی آمریکا و رژیم‌صهیونیستی را به ستوه آورد تا ترور را به عنوان آخرین حربه برای حذف وی به کار گیرند.

مجید شهریاری دانشمند فرزانه و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی ایران در هشتم آذر سال ۱۳۸۹ توسط عوامل رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 1736046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha