مدیران قدردان صبر و استقامت پدر و مادر شهدا باشند

ماموستا رستمی گفت: همه آحاد جامعه بویژه مدیران باید قدردان صبر پدر و مادر شهدا باشند و قلب درد کشیده آنها را وقتی فرزندانشان را از زیر قرآن برای دفاع از خاک و وطن راهی می‌کردند مورد احترام قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان اظهار کرد: در قرآن کریم به اهمیت شان و مقام شهدا بارها اشاره شده و شهدا تنها کسانی هستند که در روز قیامت برای بازگشت به دنیا و افتخار مجدد به شهادت رسیدن از درگاه الهی مشتاق هستند.

وی با بیان اینکه شهدای استان که در نقاط مرزی به شهادت رسیدند غریبانه پر کشیدند، گفت: این شهدا برای دفاع از ناموس و خاکشان تلاش کردند و باید با افتخار راوی این دفاع آنها شد و داستان شهادتشان را بازگو کرد.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: امروز غزه هم شهید می دهد و کسی نیست برای دفاع از مظلومیتشان به پا خیزد راه مردم غزه، همان راه چهل ساله شهدای ماست.

وی با تاکید بر اینکه معامله شهدا و نوع معامله آنها ارزشمند است که باید بازگو شود، بیان کرد: در معامله ای که جان و نفس را به خداوند فروختند پیغامی گرانبها نهفته است که باید درک شود و بازگوی آن بود.

امام جمعه سنندج افزود: در معامله شهدا پیامی به عالم بشریت است که به امانت به ما سپردن و حفاظت آن مهم است این پیام امنیت بود.

کد خبر 1736240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha