شجره طیبه بسیج در همه میدان ها سربلند بوده‌ است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: شجره طیبه بسیج در تمامی صحنه‌ها و میدان‌هایی که وارد شده، سربلند بوده‌ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز چهارشنبه (۸ آذر) درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، گفت: این بانوی بزرگ اسلام الگوی کاملی از ایمان، ایثار و فداکاری، ولایتمداری و ولایت پذیری برای همگان بودند.  

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با بیان اینکه حرکت در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام انسان را به سعادت می رساند، افزود: ما باید با مطالعه سیر و منش این بزرگواران و تبیین بیش از پیش آن در بین نسل جوان و نوجوان، جامعه اسلامی را به سمت پیشرفت و سعادت هدایت کنیم.  


وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک هفته بسیج، اضافه کرد: شجره طیبه بسیج در تمامی صحنه‌ها و میدان‌هایی که مورد نیاز مردم بوده، وارد شده و سربلند بوده‌ است.

این مقام مسئول به ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: اگر در مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز با تفکر بسیجی وارد شویم مشکلات قابل حل است.

وی با بیان اینکه بسیج نهادی اسلامی و انقلابی است، اظهار کرد: بسیج برگرفته از بطن مردم، برای نیازهای انقلاب و گره‌گشای مشکلات فراروی کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی است و این فرهنگ مقدس باید در لایه‌های مختلف جامعه نهادینه شود و نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی بیش از پیش با این فرهنگ آشنا شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود به هفتم آذر و روز نیروی دریایی اشاره کرد و ضمن تبریک این روز به نیروهای دریایی که حافظان کشور هستند، ادامه داد: نیروی دریایی ارتش به برکت خون مقدس شهدا برای دفاع از مرزهای آبی کشور در اوج اقتدار در مقابله با تجاوز احتمالی دشمنان قرار دارد.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به تفاوت نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با قبل از انقلاب گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی به هیچ عنوان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، چرا که نیروی دریایی در گذشته از کمترین تجهیزات برخوردار نبود اما امروز به لطف خدا و توان مهندسان و دانشمندان جوان ایرانی علاوه بر حضور مقتدرانه در آب‌های منطقه نسبت به طراحی و ساخت تجهیزات نظامی مورد نیاز از جمله ساخت انواع ناوشکن‌ها، ناوهای موشک‌انداز و یگان‌های زیر سطحی اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.  

این مقام ارشد استان همچنین به اهمیت حضور گسترده و آگاهانه مردم در همه صحنه های ملی و مذهبی اشاره کرد و ادامه داد: ما انتخابات را پیش رو داریم و باید این انتخابات همچون سنوات گذشته با حضور گسترده آحاد مردم برگزار شود.  

کد خبر 1736298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha