بانوان با الگو گیری از حضرت زهرا(س) توطئه‌های فرهنگی دشمن را خنثی کنند

حجت الاسلام حقدادی گفت: بانوان به ویژه دختران جوان ایرانی، با باالگو گیری از حضرت فاطمه زهرا(س)، توطئه های فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام حقدادی در مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه در مسجد حاج سید تقی تقوی اراک، که به همت کانون فرهنگی هنری شهید و هیئت اصحاب المسجد بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد، ضمن تسلیت این ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) یک الگو و اسوه ای کامل برای تمامی انسان ها است. 

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز تحت تاثیر رسانه های غربی قرار دارد، بیان کرد: هدف آنها تخریب بانوان با کمالات و با حجاب و حیا است، لذا بایستی بانوان ما به تقلید از این بانوی با عظمت توطئه های دشمنان را خنثی کنند. 

این سخنران برجسته همچنین ادامه داد: بانوان ما باید رسم همسر بودن و مادر بودن را از ایشان یاد بگیرند زیرا زمانی که ما به سیره زندگی ایشان نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که ایشان دو فرزند مانند امام حسن(ع) و امام حسین (ع) تربیت نموده اند.

رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به مادر سادات متوسل می شدند

بانوان با الگو گیری از حضرت زهرا(س) توطئه‌های فرهنگی دشمن را خنثی کنند

حجت الاسلام حقدادی در ادامه به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در طول هشت دفاع مقدس رزمندگان در هر جایی و نقطه ای که با مشکل روبرو می‌شدند به این بانو بزرگوار متوسل و مشکلشان را حل می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه مقام این حضرت به قدری بالا است که حتی اهل بیت نیز در مشکلاتشان به مادر خود توسل و طلب مساعدت می‌کردند، اضافه کرد: ما باید بررسی کنیم که چرا یکسری از افراد بعد از زمان فوت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلّم) به وصیت ایشان عمل نکردند و آن اعمال منکر را انجام دادند و به حضرت زهرا(س) که دختر پیامبر بود آن چنان بی احترامی می‌کنند لذا ما باید از آنها عبرت بگیریم که در هر شرایطی پشتیبان امام و ولی زمانه خود باشیم.

این واعظ و سخنران برجسته استان ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س)  یک شخصیت و یک مکتبی برای مادران و دختران است زیرا ایشان یک مادر نمونه بودند.

پیری جمعیت تهدیدی جدی برای آینده کشور است

بانوان با الگو گیری از حضرت زهرا(س) توطئه‌های فرهنگی دشمن را خنثی کنند

حجت الاسلام حقدادی با اشاره به اهمیت فرزند آوری نیز بیان کرد: امروزه بعضی از دختران هستند که حاضر هستند با یک فرد جنس مذکر در زیر یک سقف زندگی کند ولی حاضر نیستند که یک کودک در زندگی خود داشته باشند و حتی می‌بینیم که خانواده هایی حیوانات را به عنوان کودک خود می‌پذیرند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات کنونی کشور پیری جمعیت میباشد که ممکن است در آینده ایران را تهدید کند، خاطر نشان کرد: یکی از مؤلفه هایی که غزه دربرابر رژیم اشغالگر قدس مقاومت کرد و شکست نخورد بحث کثیر بودن جمعیت آن بود و همچنین کشوری مانند چین که ابر قدرت جهان است یکی از دلایل موفقیتش جمعیت بالای آن است. 

وی ادامه داد: اگر هر زوج ایرانی حداکثر دو فرزند داشته باشند تازه رشد جمعیت در کشور ما در حالت عادی و استاندارد قرار می‌گیرد.


گفتنی است در این مراسم که با همت هیئت و کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد، مسجد حاج سید تقی تقوی اراک برگزار شد، حاج جواد مومنی، حاج فاضل هاشمی و کربلایی ابراهیم ساریخانی به مداحی و عزاداری پرداختند.

بانوان با الگو گیری از حضرت زهرا(س) توطئه‌های فرهنگی دشمن را خنثی کنند

کد خبر 1736299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha