پویش لبخند در ۱۰ محله کم برخوردار استان البرز با مشارکت بنیاد احسان برپا شد

سیدمهدی میرغفاری در خصوص روند اجرای طرح پویش لبخند احسان با حضور گروه های جهادی گفت: طرح پویش طرح لبخند در ۱۰ محله کم برخوردار استان البرز با مشارکت بنیاد احسان اجرا شد.

اهمیت رسیدگی به افراد کم برخوردار در محلات سرفصل گفت و گو با سیدمهدی میرغفاری، مدیرکل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز شد که طی از اجرای این طرح در ۱۰ محله خبر داد.

در جریان اجرای طرح سیدمهدی میرغفاری اظهار کرد:  گروه جهادی منتظران صالح(عج) در اقدامی بهنگام در شهرک امیرالمومنین(ع) اقدام به اجرای طرح پویش لبخند با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) داشتند.

مدیرکل ستاد بنیاد احسان در این رابطه افزود: گروه های جهادی به صورت خودجوش از جمع جوانان مومن و متعهد تشکیل شده است که همواره پیشگام عرصه خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به ضرورت توانمندسازی محلات توضیح داد: خدمت رسانی در عرصه بهداشت و درمان یکی از ضرورت ها و درخواست های مناطق محروم است که برای تحقق این هدف خدمات رایگان دندان پزشکی و پزشکی برای مردم محلاتی که بضاعت کم برخوردار ارائه می گردد.

مدیرکل ستاد بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و غرب استان تهران خاطرنشان کرد: گروه های جهادی فعال در عرصه بهداشت و درمان با هدف خدمت رسانی در مناطق محروم در این طرح مشارکت گسترده دارند.

کد خبر 1736362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha