حضور ۳۵ گروه جهادی در رزمایش «جهادگران فاطمی۳» خرامه

صادقی گفت: ۴۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان خرامه در قالب در قالب ۳۵ گروه جهادی با حضور در رزمایش «جهادگران فاطمی۳» به محرومین شهرستان خدمت رسانی کردند. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، سرهنگ پاسدار سیامک صادقی امروز چهارشنبه(۹ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: حدود ۴۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان خرامه در قالب در قالب ۳۵ گروه جهادی با حضور در رزمایش «جهادگران فاطمی۳» در عرصه های مختلف به محرومین شهرستان خدمت رسانی کردند. 

وی ادامه داد: جهادگران در این رزمایش در عرصه های کمک مومنانه، اهدای جهیزیه، دامپزشکی، کشاورزی، پزشکی، عمرانی، افتتاح طرح های تولیدی و اشتغالزایی، برپایی نمایشگاه و فروش محصولات خانگی، کپه کاری در کوه، جهاد تبیین، فرهنگی، مذهبی، خانواده و سبک زندگی اسلامی، کارگاه مشاوره ازدواج و طلاق، مشاوره رایگان به کشاورزان، واکسیناسیون رایگان دام عشایر، تهیه و توزیع رایگان سیمان در بین محرومین،برگزاری کلاس های اموزشی تحصیلی و... به اهالی مناطق محروم شهرستان خرامه ارائه خدمت کردند.

فرمانده سپاه خرامه افزود: این رزمایش به مدت ۱۰ روز از ۲۸ آبان آغاز و تا ۸ آذر ماه ادامه داشت که در این مدت خدمات بسیار خوبی به مردم محروم شهرستان ارائه شد.

صادقی در پایان از جهادگران حاضر در این رزمایش تقدیر کرد و گفت: جهادگران سرمایه های آینده انقلاب اسلامی ایران هستند.

کد خبر 1736373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha