همایش آموزشی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران استان مرکزی برگزار شد

همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران استان مرکزی امروز نهم آذر ماه سال جاری در سالن جلسات ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، پروین مفتح زاده، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی در این همایش که امروز پنج شنبه (۹ آذرماه) به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، گفت: روابط اجتماعی بین بانوان باید افزایش یابد و با استمرار کار تشکیلاتی و پرهیز از پراکنده کاری سبب ماندگاری کارهای فرهنگی شوند.

وی با اشاره به نقش موثر بانوان در خانواده و همچنین در جامعه افزود: بانوان باید نقش خود را به درستی ایفا کرده و هم به وظیفه مادری و همسری خود بپردازند و هم نقش مهم خود در جامعه را به بهترین شکل انجام دهند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: ایشان الگوی کاملی از یک بانوی مسلمان هستند و بانوان جامعه اسلامی باید با الگو گیری از ایشان در مسیر تبیین ارزش های دینی و انقلابی گام بردارند.

مفتح زاده در ادامه اضافه کرد: باید هم افزایی را به عنوان هدف قرار دهیم چون داشتن هم افزایی موجب تقویت روابط اجتماعی می شود که این روابط خوب می تواند موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه نوجوانان به دنبال عزت اجتماعی هستند، اظهار کرد: باید به نوجوانان میدان داد چون اگر آن‌ها کار تشکیلاتی انجام دهند خودشان پای منبر بزرگان خواهند نشست و با یک دید باز وارد اجتماع می شوند که این می تواند در زندگی آینده آن ها هم اثر گذار باشد.

کد خبر 1736387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha