نامزدها گرفتار بازی های سیاسی و منطقه گرایی نشوند

حجت الاسلام محمود بهروزه متاسفانه برخی از نامزد ها و نمایندگان در بازی های سیاسی، منطقه گرایی، انتصابات و سطحی نگری افتاده و از رسالت نمایندگی غافل شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۰ آذر ماه) حجت الاسلام محمود بهروزه در خطبه های عنبرآباد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: پیامبر اکرم (ص) درباره بی‌بی‌ دوعالم فرمودند؛ یا سلمان هر کس فاطمه را دوست داشته باشد جایگاهش همراه با من در  بهشت است و هر کس دشمن او باشد جایگاهش در آتش است.

امام جمعه موقت عنبرآباد با اشاره به حدیثی از امام علی (ع)، بیان کرد: امام المتقین ۴ توصیه به همگان دارند اول ورع یعنی تقوا و رضایت الهی و توجه به حلال و حرام دوم تلاش و جهاد و کوشش که باعث رشد مادی و معنوی و کمال انسانی می‌شود سوم عفت و پاکدامنی ورزیدن است و چهارم سداد و مقاوت و استقامت ورزیدن است.

وی با به دیدار هزاران نفر از بسیجیان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: حضرت آقا منطق امام خمینی(ره) در ایجاد بسیج را «مقاوم‌ سازی حداکثری ایران در مقابل تهدیدها و خطرات» خواندند.

حجت الاسلام بهروزه ادامه داد: ایشان با تبیین شاخصه‌های فرهنگ و تفکر بسیجی و بیان توصیه‌های مهم کاربردی، تأکید کردند: پیش‌بینی و بشارت امام درباره تشکیل هسته‌های مقاومت جهانی محقق شده و طوفان خاموش‌ناشدنی الاقصی، شکل‌دهی یک جغرافیای جدید سیاسی در منطقه غرب آسیا را تسهیل کرد که آمریکازدایی و ایجاد دوگانه «مقاومت و تسلیم» به جای دوگانه‌های جعلی و تحمیلی، و تسریع در حل مسئله‌ فلسطین، مهمترین خصوصیات این جغرافیای جدید سیاسی است.

خطیب موقت نماز جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در آغاز سخنان شان در این دیدار، بسیج را یادگار گران‌بهای امام خمینی (ره) برشمردند و افتخار امام به بسیجی بودن را نشان‌دهنده شأن عظیم بسیج دانستند.

وی اظهار کرد: ایشان دوراندیشی امام راحل در تشخیص نیاز مبرم کشور به یک نیروی عظیم مردمی را منطق تشکیل بسیج خواندند و فرمودند؛ منطق حداکثرسازی امکان مقاومت کشور در مقابل همه خطرات و تهدیدها، امروز و در آینده هم مستحکم و جاری است و وجود بسیج برای "دفاع همه‌جانبه مادی و معنوی از هویت ملی، امنیت ایران و منافع ملت" کاملا ضروری است.

حجت الاسلام بهروزه با اشاره به دست‌آورد حماس در غزه، عنوان کرد: دشمن صهیونیستی تمام تلاش خود و هم فکران و استکبار را پای کار آورد برای رسیدن به اهدافش که آزادی اسرا و نابودی حماس بود اما حتی یک سرباز حماس را هم نتوانست دستگیر کند و مجبور به پذیرش آتش بس شد و در تمام عالم مفتضح شد و چهره آلوده اش برای تمام  آزادی خواهان و مظلومان نمایان شد.

امام جمعه موقت عنبرآباد ضمن تسلیت روز شهادت شهید مدرس و گرامیداشت روز مجلس، خاطرنشان کرد: باید مجلس انقلابی و نماینده ای انقلابی با شاخصه های رهبری انتخاب کرد.

وی ابراز کرد: نامزدهایی که می خواهند قانون گذار شوند خودشان باید قانونمند باشند و توصیه به آنها این است که بر مدار قانون حرکت کنند.

حجت الاسلام بهروزه ابراز کرد: متاسفانه برخی از نامزد ها و نمایندگان در بازی های سیاسی، منطقه گرایی، انتصابات و سطحی نگری افتاده و از رسالت نمایندگی غافل شده اند.

خطیب جمعه موقت عنبرآباد تصریح کرد: مردم، مسئولین و شورای تامین و نیروی انتظامی در جهت امنیت بیشتر مردم تلاش کنند و با افراد مخل نظم و امنیت و تیر اندازی های متوالی شیانه با تمام قدرت و توان مبازه کنند.

وی با بیان اینکه یکی از قوانینی که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد قانون جوانی جمعیت است که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است، گفت: متاسفانه کشور ما در چند سال آینده جزو چند کشور پیر جهان خواهد شد که اگر رشد جمعیت به صورت کنونی باشد کشور و همه مردم خسارت می بینند بنابراین همه ما باید برای رفع این بحران تلاش کنیم.

کد خبر 1736490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha