مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مجلس را به نقطه اقتدار کشور تبدیل خواهد کرد

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مجلس را به نقطه اقتدار کشور تبدیل خواهد کرد، گفت: مردم باید در انتخاب خود هوشیار باشند و با تحقیق افراد اصلح را انتخاب و وارد مجلس کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان؛ «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۱۰ آذرماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان که با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار در مصلای ثامن الائمه این شهر برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی دریایی به دریادلان جمهوری اسلامی ایران، اظهارکرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صلابت و اراده مصمم خود مایه اقتدار کشور در آبراه‌های بین‌المللی شده است.

خطیب نماز جمعه آبادان، به قدرت نظامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ناوگان مکران ۳۶۰ روز دور دنیا چرخید تا قدرت دریایی نظام جمهوری را در معبرهای آبی بین المللی به نمایش بگذارد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به از سرگیری حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در نواز غزه علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، تصریح کرد: این رژیم کودک کش پس از حدود یک هفته، مجدد کشتار بی‌رحمانه مردم غزه را از سر گرفت اما آنها همانند جنگ ۵۱ روزه شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه اکنون همه دنیا فهمیدند تمام حرف و ادعای صهیونیست‌ها دروغی بیش نبوده است، یاد آور شد: رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، جنایتکاران حال و معاصر بوده و هستند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس اشاره کرد و ابراز داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مجلس را به نقطه اقتدار کشور تبدیل خواهد کرد اما مردم باید در انتخاب خود هوشیار باشند و با تحقیق افراد اصلح را انتخاب و وارد مجلس کنند.

امام جمعه آبادان، آیت‌الله مدرس را الگویی برای نمایندگان مجلس خواند و تاکید کرد: مجلس در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقطه اقتدار است.

وی ساده زیستی، بی اعتنائی به قدرت و مقام و منصب، توکل به خدا و از خودگذشتگی و فداکاری را از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله دکتر مدرس برشمرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) مجلس در راس همه امور است و باید در راس باقی بماند.

حجت الاسلام غبیشاوی، بیان کرد: قانونگذاری و نظارت بر عملکرد دولت، نظام و دستگاه‌های اجرایی از وظایف مجلس است.

کد خبر 1736512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha