آیت‌الله مدرس الگویی کامل برای سیاستمداران نظام جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان به ویژگی های آیت الله مدرس اشاره کرد و گفت: ایشان الگویی کامل برای سیاستمداران نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز(۱۰آذر)، در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهارداشت: باید احترام ایام فاطمیه را نگه داشت و شئونات این ایام رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس و روز مجلس افزود: آیت‌الله مدرس می‌تواند الگویی کامل برای همه سیاستمداران در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم‌داری و ارتباط قوی با مردم، مقاوم در مقابل زیاده‌خواهی دیگران، دوری از حرص و طمع، ساده‌زیستی از ویژگی‌های آیت‌الله مدرس است، عنوان کرد: نماینده تراز جمهوری اسلامی، باید از آیت الله مدرس الگو بگیرد و این ویژگی ها را داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مجلس انقلابی، نماینده انقلابی در تراز مدرس می‌خواهد، گفت: ضرر نماینده‌ای که در تراز جمهوری اسلامی نیست و از همان ابتدا خودش را وامدار و بدهکار دیگران کرده، وجودش برای مردم و مجلس مضر است.

وی به‌روز جهانی معلولان اشاره کرد و گفت: غالب معلولان ما دارای گوهرهای ارزشی و نابی همچون پایبندی به ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد:  معلولان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده‌اند که گاهی انسان‌هایی که محدودیت و معلولیت را ندارند هم نمی‌توانند به موفقیت‌ها نائل شوند.

وی با بیان اینکه معلولان نیازمند حمایت دولت و ملت هستند، گفت: جامعه معلولان به‌واسطه مناسب‌سازی مسیر خیابان‌ها، ورودی سازمان‌ها و ادارات، اشتغال، مسکن، ازدواج و… نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان و مردم هستند.

کد خبر 1736529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha