آثار و برکات بسیج در جامعه غیرقابل انکار است

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته بسیج، گفت: بسیاری از نوجوانان و جوانان با شرکت در برنامه های بسیج با راه و رسم اسلام و انقلاب آشنا شدند و آثار و برکات بسیج در جامعه غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «سید ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه ۱۰ آذر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو، گفت: دانشجویان همواره در مسائل مختلف در تمام دنیا تأثیرگذار هستند و این تأثیرگذاری در جوامع اسلامی شکل متفاوتی دارد.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه دانشگاه در ایران از زمان امیرکبیر آغاز به فعالیت کرد، افزود: بهترین های هر جامعه ای وارد دانشگاه می شوند تا با تحصیل علم و دانش برای مدیریت کشور در حوزه های مختلف مهیا گردند.

حجت‌الاسلام فاطمی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید علاوه بر آموختن دانش تحت تربیت دینی نیز قرار بگیرند، اظهار کرد: این تربیت باید قبل از ورود آنان به دانشگاه و توسط خانواده ها صورت گیرد.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته بسیج، تصریح کرد: بسیاری از نوجوانان و جوانان با شرکت در برنامه های بسیج با راه و رسم اسلام و انقلاب آشنا شدند و آثار و برکات بسیج در جامعه غیرقابل انکار است.

وی با تسلیت ایام فاطمیه و لزوم الگوگیری از این بانوی مکرمه، خاطرنشان کرد: درک کامل شخصیت این بانوی بزرگ بسیار دشوار است و پیامبر اکرم دوستی با ایشان را همراهی با پیامبر در بهشت دانسته اند.

کد خبر 1736546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha