محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در هرات

سخنرانان همایش «اشک مریم» که به میزبانی خانه فرهنگ ایران در هرات برگزار شد، حملات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه را محکوم و با مردم فلسطین اظهار همدردی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با همایش بین‌المللی «اشک مریم» در سالن اجلاس تهران، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در هرات همایشی تحت همان عنوان به جهت حمایت فعالان اجتماعی و رسانه‌ای حوزه زنان هرات از کودکان، زنان و مردم مظلوم غزه در سالن همایش‌های خانه فرهنگ کشورمان برگزار کرد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، خالق‌نیا، نماینده فرهنگی کشورمان ضمن تبیین تحولات و حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و محکومیت جنایات رژیم غاصب با تکیه بر بولتن‌های تحلیلی ارسالی از اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان نسبت به بررسی تمامی ابعاد این تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی نسبت به تحلیل و تبیین فجایع و اتفاقات دردناک غزه پرداخت.

محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در هرات

سخنران بعدی خانم سوسن کاظمی، رئیس مؤسسه حامی زنان افغان در ولایت هرات بود. وی اظهار داشت: همانا ما امروز در بیست و پنجم نوامبر روز جهانی مبارزه با محو خشونت علیه زنان و دختران در سرتاسر جهان گردهم آمده‌ایم تا صدای زنان و دختران بی دفاعی باشیم که از ظلم و خشونت رنج می‌برند.

وی افزود: همچنان آمده‌ایم تا حمایت خود را از زنان و کودکان فلسطینی اعلام کنیم و صدای خود را به گوش آنها برسانیم که ما در کنار شما ایستاده‌ایم. از جامعه جهانی خواهشمندیم که جلوی قتل عام و کشت و کشتار کودکان فلسطینی را بگیرد و همچنان کمک‌های بشردوستانه را به مردم فلسطین برساند.

خانم شیما وفا، فعال رسانه‌ای و مدنی جامعه هرات نیز در سخنانی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، ظالمان و همدستان این رژیم غاصب با اشاره به تعداد زنان و کودکان شهید شده در غزه از نهادهای حقوق بشر و سازمان‌های بین‌اللملی تقاضای توقف جنگ و ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم مظلوم غزه را مطالبه کرد.

محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در هرات

کد خبر 1736657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha