لزوم تقویت کانون های فرهنگی هنری با هدف جذب نسل نو به مسجد

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به اهمیت تقویت فعالیت کانون های فرهنگی هنری برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، گفت: کانون ها به دنبال ارائه راهکارهای خلاقانه برای جذب نسل نو باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمد ترابیان-سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران در حاشیه حضور میدانی در نمایندگی منطقه ویژه کانون های مساجد استان با حجت الاسلام سید مهدی هدایتی-امام جمعه تنکابن دیدارو گفتگو کرد.

لزوم تقویت کانون های فرهنگی هنری با هدف جذب نسل نو به مسجد

حجت الاسلام سید مهدی هدایتی-امام جمعه تنکابن در این دیدار با اشاره به اهمیت توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد برای انجام فعالیت متناسب با ذائقه مخاطبین در گروه های مختلف سنی، اظهار کرد: مخاطب شناسی، ذائقه شناسی و ارتباط گیری با نسل نو مورد توجه مدیران مسئول کانون های مساجد باشد.

وی به بی رقبتی نوجوانان و جوانان برای حضور در فعالیت های مسجدی اشاره کرد و گفت: واگذاری مسئولیت به این قشر بهترین شیوه زمینه سازی برای حضور نوجوانان و جوانان در مساجد است.

حجت الاسلام هدایتی به اهمیت فعالیت کانون فرهنگی هنری در مسجد جامع تنکابن اشاره کرد و خواستار بهره مندی از مدیر جوان و مستعد برای تداوم فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد جامع تنکابن شد.

لزوم تقویت کانون های فرهنگی هنری با هدف جذب نسل نو به مسجد

حجت الاسلام محمد ترابیان-سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران نیز در ادامه این دیدار ضمن تحسین فعالیت کانون های فرهنگی هنری تنکابن به ویژه کانون فرهنگی هنری مسجد جامع این شهرستان، اظهار کرد: مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری باید زمینه ساز جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و جبهه فرهنگی انقلاب باشند.

وی به گردشگر پذیر بودن مازندران و بابیان اینکه عمدتا مسافران و گردشگران غرب استان را مقصد گردشگری برمی گزینند خواستار کار ویژه های فرهنگی هنری در کانون های فرهنگی هنری شهرستان های غرب مازندران به ویژه تنکابن شد.

حجت الاسلام ترابیان برلزوم ایجاد زمینه فعالیت خواهران در کانون های فرهنگی هنری مساجد تنکابن تاکید کرد و گفت: بانوان با توجه به نقش مهمی که در خانه و خانواده ایفا می کنند اگر با مسجد و آموزه های دینی و قرآنی انس داشته باشند قطعا در تربیت خانواده مسجدی موفق تر خواهند بود.

کد خبر 1736674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha