قول مساعد سردار زهرایی جهت رفع مشکل مرکز اشتغالزایی آروند

سردار زهرایی در بازدید از شرکت تعاونی آروند سبزواران، گفت: سردار زهرایی شرکت تعاونی آروند بازدید، گفت: در بازگشت به تهران پیگیر حل مشکل کمبود فضای آموزشی و تولیدی این مرکز اشتغالزایی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در سفر یک روزه به جنوب کرمان از شرکت تعاونی آروند سبزواران شهر علی آباد در شهرستان جیرفت بازدید کرد.

سردار زهرایی در این بازدید، گفت: در بازگشت به تهران پیگیر حل مشکل کمبود فضای آموزشی و تولیدی این مرکز اشتغالزایی خواهیم بود.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: در صورت گسترش فضای فیزیکی این شرکت تعاونی می تواند ۳۵ کارگاه آموزشی در ۳۵ حرفه را دایر کند و گام مهمی در اشتغال بانوان این منطقه بردارد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی از پروژه های اشتغالزایی حمایت می کند، ابراز کرد: این امکان وجود دارد که با اعطای تسهیلات بانکی زمینه اشتغال اعضای این شرکت تعاونی را فراهم کرد.

سردار زهرایی عنوان کرد: این که امروز شما با کار جهادی در وسط میدان هستید و با شبکه سازی به دنبال اشتغال افراد جویای کار هستید جای تشکر و خدا قوت دارد.

گفتنی است؛ شرکت تعاونی آروند سبزواران ۷ سال است که فعالیت های کارآفرینی خود را با استعدادیابی و آموزش آغاز کرده است در ۳۵ رشته هنری فعالیت دارد تاکنون یکهزار و ۲۰۰ نفر از این آموزش ها بهره مند شده اند و ۳۵۰ نفر موفق به دریافت گواهی آموزشی شده اند.

کد خبر 1736695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha