نماز جماعت در مدارس دهگلان روزانه اقامه می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان گفت: نماز جماعت در مدارس شهر و روستاهای شهرستان دهگلان با پیگیریهای این اداره و با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش بصورت روزانه برپا می‌شود.

حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: در راستای ترویج و گسترش نماز خوانی و ایجاد سلامت معنوی و آموزش عملی احکام نماز در سطح مدارس شهر دهگلان و روستاها به منظور استفاده از ظرفیت مردمی در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، با پیگیریهای انجام شده توسط تبلیغات اسلامی شهرستان و با مشارکت و همکاری اداره آموزش و پرورش نماز جماعت بصورت روزانه برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان تصریح کرد: همچنین برگزاری جلسات برنامه‌ریزی و هماهنگی با دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان، سرکشی از ادارات و مدارس توسط تبلیغات اسلامی به همراه مسئولین شهرستانی و برپایی نماز جماعت، برگزاری جلسات تقدیر و تجلیل از خادمان و فعالان حوزه نماز از دیگر اقداماتی است که انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل فعالیت‌های حوزه نماز، سرکشی از ادارات و مدارس سطح شهرستان و کمک به تجهیز نمازخانه‌ها از برنامه‌هایی است که در سطح مدارس و دستگاههای اجرایی شهرستان اجرا می‌شود.

کد خبر 1736747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha