اجرای برنامه های فاخر کانون های مساجد برای جذب بچه های مسجدی

متین برنامه های اجرا شده در کانون های فرهنگی و هنری مساجد را فاخر خواند و گفت: باید با اجرای برنامه های مختلف، بچه های کانون های مساجد دیده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، الهام متین امروز (یکشنبه ۱۲ آذر) در دیدار با مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه گسترده ای است و باید به هر بخش آن توجه ویژه ای شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به نقش و جایگاه مسجد از صدر اسلام تا کنون، افزود: رشد و تربیت ذهنی ما در مساجد صورت گرفته و تمام اقدامات بزرگ و انقلاب اسلامی ایران از مساجد شکل گرفته است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یکی از دستاوردهای بزرگ مردمی است که شاکله اصلی آن از مساجد آغاز شده است.

متین خاطرنشان کرد: مساجد ایران اسلامی در ایام جبهه های جنگ نیز نقش سنگر را ایفا کرده و در بحث آشوب های مختلف بعد از جنگ نیز نیز تبیین گری و روشنگری داشته است.

وی، برنامه های اجرا شده در کانون های فرهنگی و هنری مساجد را فاخر خواند و گفت: باید با اجرای برنامه های مختلف، بچه های کانون های مساجد دیده شوند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به محلات کم برخوردار نیز افزود: باید با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی به محلات کم برخوردار توجه بیشتر شده تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

کد خبر 1736877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha