لزوم حمایت وزارت کشور از حوزه نرم افزاری انتخابات در خراسان جنوبی

قناعت گفت: در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری حین انجام کار انتخابات نیاز به توجه بیشتر و حمایت وزارت کشور داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز (۱۱ آذر) در ستاد انتخابات استان که با حضور شاهچراغی- معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری حین انجام کار انتخابات نیاز به توجه بیشتر و حمایت وزارت کشور داریم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به راهبردهای سلامت،  امنیت،  مشارکت و رقابت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برای انتخابات گفت: راهبرد مشارکت و رقابت انتخاباتی شامل سه ضلع  حاکمیت، نخبگان سیاسی و  مردم است اما بحث سلامت و امنیت تنها در حیطه حاکمیت و دولت است.

وی با بیان اینکه اشراف کامل امنیتی در استان خراسان جنوبی وجود دارد، افزود: بیشترین مرز مشترک را با کشور افغانستان داریم اما در مقوله امنیت از امنیت پایدار برخورداریم و مشکل و دغدغه ای هم در این خصوص نداریم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مولفه سلامت به اجرائیات یعنی تامین نیروی انسانی، مباحث اعتباری،  ایاب و ذهاب و پوشش آنتن دهی بر می گردد که امیدوارم مشکلات موجود تا انتخابات رفع شود.

قناعت با بیان اینکه در حوزه اجرا و نرم افزاری برای پوشش اینترنت و آنتن دهی جلسات دیگری برای رفع مشکلات برگزار خواهد شد تا بدانیم در ۹۶ درصد تحت پوشش جغرافیایی چقدر از جمعیت را تحت پوشش می‌دهد، ادامه داد: در قانون علیه و یا به نفع کسی نباید کار شود که تاکنون گزارشی در استان نداشتیم، این موضوع مهم و کلیدی است که باید تا انتخابات توسط مسئولان رعایت شود.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: برخی پروژه ها حدود ۱۰ یا ۱۵ پروژه استان برای تکمیل نیاز به اعتبار دارند که با افتتاح آن ها شاهد امیدآفرینی خواهیم بود.

وی افزود: فرمانداران، معاونین و بخشداران باید اولین نفراتی باشند که روایت اول را در جریان حوادث بازگو کنند تا خوراک بیگانگان نشود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی روی آنتن است چراکه رئیس جمهور کاندیدای خبرگان استان ما شده اند، افزود: نباید آب در آسیاب دشمن ریخت،  خراسان جنوبی، استان آرام و متدینی است و هرچه فضای تعاملی بیشتر باشد بهتر است.

قناعت گفت: درصد مشارکت مردم استان خراسان جنوبی بالا است و برای این مشارکت بیشتر باید اشراف بر کار،  حل مشکلات،  مدیریت در صحنه،  افتتاح پروژه ها، تعامل با مردم بیشتر مدنظر باشد.

کد خبر 1736911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha