فعالیت در محله‌ها یکی از موفقیت‌های کانون‌ها است

باقری گفت: فعالیت در محله ها یکی از موفقیت های کانون ها است چرا که فعالیت های محله محوری بسیار تاثیرگذر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمدامین باقری،  امروز یکشنبه (۱۲ آذر) در دیدار با  نجم الدین آفتابی، قائم مقام ساماندهی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، ضمن تقدیر از فعالیت کانون های مساجد در سراسر کشور، گفت: امید است کانون های تخصصی خواهرام گام های اساسی در راستای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه بردارند.

مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی با تاکید بر جذب بانوان به ویژه دختران جوان به مساجد، بیان کرد: مهمترین کار کانون های تخصصی خواهران جذب دختر خانم ها و خانم ها از همه اقشار در مساجد است و امید است کانون های مساجد تخصصی بانوان بتوانند بانوان و دختر خانم های بیشتری را به مساجد جذب کنند.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که بی حجاب و کم حجاب هستند ارتباطی با ما ندارند و از ما حرفی نمی شوند و برنامه های ما را نیز گوش نمی کنند در مقابل به شدت از رسانه های بیگانه حرف شنویی داشته و تحت تاثیر دروغ ها و بمباران خبری آنها قرار گرفته اند.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر ما بتوانیم آنها را جذب کنیم آن موفقیت است چرا که همه این افراد و خانواده هایشان با ارزش های انقلاب و نظام همراه هستند ولی به دلایل مختلف و تحت تاثیر فضای مجازی و خوراکی که دریافت می کنند از فعالیت های دینی و ارزش های اسلامی و نظام دور شده اند.


باقری با اشاره به فعالیت های گسترده دشمنان و بهره گیری آنها از فضای مجازی گفت: جوانان و نوجوانان ما امروز مورد هجمه دشمنان قرار گرفته اند و بمباران دروغ می شوند و رسانه های معاند به خوبی می دانند که چگونه افکار و اندیشه های جوانان را مسموم کنند.


مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه ما باید تلاش کنیم که این ارتباط ها را برقرار کنیم، ادامه داد:خوشبختانه کانون های فرهنگی هنری مساجد ما فعال هستند و یکی از راه های موفقیت های ما فعالیت در محله ها است که کانون های مساجد می توانند در این راستا فعالیت گسترده داشته باشند چرا که فعالیت های محله محوری بسیار تاثیرگذر است.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از لحاظ منابع محدودیت دارند، ادامه  داد: باید در این راستا نیز با همدلی و همراهی دستگاه های فرهنگی این مشکل را برطرف و به فعالیت هر چه بیشتر این مراکز فرهنگی و محله محور کمک کنیم.

کد خبر 1736970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha