فراهم شدن زمینه اشتغال با بهره‌گیری از ظرفیت خیران

حجت الاسلام مدبر گفت: سازمان‌های مردم نهاد و خیران از جمله ظرفیت های مهمی هستند که می توانند زمینه رشد، فعالیت و اشتغال بر پایه فناوری روز را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در دیدار مدیر مرکز رشد و فناوری و  هیئت مدیره مجمع خیرین کار آفرین آیندگان جهرم، گفت: استمرار تلاش‌ها در این مجموعه علاوه بر این که ظرفیت های جدیدی را برای توسعه این مرکز فراهم می کند، باعث جذب و مشارکت متخصصین و افرادی می شود که با عملی کردن ایده های خود، علاوه بر اشتغال و کارآفرینی، طرح هایی بدیع و نو در شهرستان و کشور را رقم بزنند.

امام جمعه جهرم با بیان این که فعالیت عمده اقتصادی شهرستان جهرم بر پایه کشاورزی است، اظهار داشت: مرکز رشد و فناوری می تواند در این حوزه با فراهم کردن زمینه فعالیت شرکت های نوپا و افراد مستعد، کشاورزی و صنایع غذایی و تبدیلی شهرستان را به سمت و سوی روزآمد و سلامت محور شدن سوق دهد تا شاهد توسعه پایدار شهرستان جهرم باشیم.

وی با قدردانی از فعالیت مجمع خیرین کارآفرین آیندگان شهرستان جهرم بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد و خیران از جمله ظرفیت های مهمی هستند که می توانند زمینه رشد، فعالیت و اشتغال بر پایه فناوری روز را فراهم کنند.

امام جمعه جهرم اتصال حلقه مرکز رشد و فناوری با دانشگاه‌های شهرستان جهرم را عامل مهمی دانست که به واسطه آن شاهد تسریع در جذب و فعالیت به خصوص جوانان مستعد خواهیم بود.

وی با بیان این که علم و فناوری روز همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و ایشان در سخنان خود بارها این مهم را به مسئولان گوشزد کرده اند اظهار داشت: برخورداری از ساختمانی مناسب و داشتن برج علم و فناوری در کنار حمایت از شرکت های نوپا و صاحب ایده، از جمله مواردی است که بایستی مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

در این دیدار دوراندیش مدیر مرکز رشد و فناوری شهرستان جهرم، با قدردانی از حمایت امام جمعه و توجه ایشان به این حوزه خبر از انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه‌های شهرستان جهرم و همچنین اعلان فراخوان جهت ایجاد مرکز رشد و نوآوری فناوری سلامت و همچنین مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی داد که در نوع خود برای اولین بار در کشور اجرا می شود.

خالقی مدیر عامل و نوروز نژاد رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کارآفرین آیندگان شهرستان جهرم نیز با اشاره به نگاه ویژه حجت الاسلام مدبر به حوزه علم و فناوری با بیان این که سرمایه گذاری در این خصوص با توجه به امتیازاتی که در نظر گرفته شده بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است،  گزارشی از فعالیت های این مجمع ارائه کردند.

کد خبر 1737030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha