دوره های آموزشی با بهره مندی از فارغ التحصیلان رشته مهدویت برگزار می شود

حجت الاسلام چراغی به برگزاری دوره های آموزشی مهدویت اشاره کرد و گفت: از فارغ التحصیلان رشته تخصصی مهدویت در مدرسه بقیة الله شهرستان نور آباد در دوره‌ها، نشست‌ها و کارگاه آموزشی تخصصی مهدویت استان استفاده می شود.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: از سال ۱۳۹۹ در شهرستان نورآباد تعداد ۱۲ نفر داوطلبان دوره تخصصی مهدویت قم زیر نظر اساتید برجسته مهدویت شروع به تحصیل و فراگیری معارف تخصصی مهدویت نمودند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان افزود: از فارغ التحصیلان رشته تخصصی مهدویت در مدرسه بقیة الله شهرستان نور آباد در دوره‌ها، نشست‌ها و کارگاه آموزشی تخصصی مهدویت استان استفاده می شود.

وی عنوان کرد: در این مورد با مدیر حوزه های علمیه برادران شهرستان نورآباد بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد  که با هماهنگی واحد تبلیغ مرکز تخصصی مهدویت قم از فارغ التحصیلان دوره تخصصی مهدویت در دوره‌ها نشست‌ها و کارگاه آموزشی تخصصی مهدویت استان استفاده شود.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: نویسندگان، اساتید و مسئولان مرکز تخصصی مهدویت نموداری از پیام و درخواست حضرت مهدی(عج) هستند و در زمینه مهدویت باید فعالیت بسیار زیادی صورت گیرد.

کد خبر 1737116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha