امام زمان (عج) چراغ و مشعل هدایت بشریت است

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان نقده گفت: کی از مهم ترین وظائف ما آشنا کردن مردم با امام زمان (عج) است، حضرت چراغ و مشعل هدایت بشریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، شیرین سعیدی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان نقده،   امروز در نشست مهدویت که در مدرسه علمیه فاطمه (س) نقده بر گزار شد، اظهار کرد: انسان اشرف مخلوقات است و این برتری بر دیگر مخلوقات الهی تکالیفی را بر گُرده او می گذارد و لازم است بدان عمل کند که یکی از مهم ترین این تکالیف زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) می باشد.

وی ادامه داد: شناخت امام زمان (عج) و معرفت به ایشان یکی از مهم ترین وظائف مسلمان است و در روایتی از نبی مکرم اسلام بیان شده است که «هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناخته باشد، به مرگ جاهلیت مرده است»، لذا ما طلاب باید بیشتر از دیگران به این امر توجه کنیم.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نقده عنوان داشت: وارد شدن در سلک طلبگی و سربازی امام زمان (عج) یکی از مهم ترین توفیقات الهی بر انسان است و این مسئله تکلیف ما را سنگین تر می کند.

وی افزود: لازم است ما در مورد معرفت به امام زمان(عج) مطالعه داشته باشیم و آگاهی های لازم در مورد مهدویت را به دست بیاوریم، دنیا امروز تشنه معارفه حقه اهل بیت است و در این راه با توسل به حضرات معصومین، توکل به خدای متعال، خود را به حضرت امام زمان (عج) متصل کنیم.

سعیدی گفت: با توجه به وضیعت امروز جامعه که دشمن از هر سوء به اعتقادات دینی ما حمله و هجوم آورده است، نباید اجازه بدهیم دستاورد انقلاب اسلامی که نتیجه زحمات ۱۰۰۰ ساله علمای دین است رو به زوال حرکت کند و باید از فرهنگ فاطمی واسلامی دفاع کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین وظائف ما آشنا کردن مردم با امام زمان (عج) است، حضرت چراغ و مشعل هدایت بشریت است و هر اندازه در این مسیر حرکت کنیم هم توفیقات الهی شامل حال ما خواهد شد و هم دعای خیر امام زمان (عج) پشت سر ما خواهد بود.

کد خبر 1737250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha