کمک‌های خیرین در تهیه تجهیزات پزشکی بانک امانات جمعیت هلال احمر

ملک حسینی گفت: کمک های خیرین در تهیه تجهیزات پزشکی بانک امانات جمعیت هلال احمر به یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال ریال رسید.

احمد ملک حسینی، با اشاره به اهمیت کمک های خیرین و نیکوکاران در تهیه تجهیزات پزشکی و به روز رسانی بانک امکانات جمعیت هلال احمر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: خیرین و نیکوکاران همواره یار و یاور این نهاد بوده اند که این همدلی و همراهی خیرین جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه خیرین استان مرکزی در ۸ ماهه اول سال جاری ۴۶ قلم کالا و تجهیزات پزشکی به این جمعیت اهدا کرده اند، افزود: این تجهیزات شامل ویلچیر، تخت بیمارستانی، واکر، عصا، کپسول اکسیژن به همراه مانومتر بوده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کمک های خیرین در تهیه تجهیزات پزشکی بانک امانات جمعیت هلال احمر به یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال ریال رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه یکی از اهداف عالیه جمعیت هلال احمر کمک به بیماران نیازمند است، اظهار کرد: این تجهیزات   اهدایی پزشکی در بانک امانات شهرستان‌های استان نگهداری و بصورت امانی در اختیار بیماران قرار می گیرد.

ملک حسینی اعلام کرد: شهروندان هم استانی می توانند در زمینه اهدای تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران، به شعب جمعیت هلال احمر سراسر استان مراجعه نموده و با کمک های نقدی و غیرنقدی خود در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

کد خبر 1737256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha