دولت سیزدهم در حوزه سیاسی به موفقیت های بزرگی دست یافت

استاندار کرمان گفت: در حوزه سیاسی دولت به موفقیت های بزرگی دست یافت از جمله در حوزه سیاست خارجه و ارتباط با همسایگان که برای کشور ظرفیت سازی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان که دو روز مانده به روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر حضور یافت؛ به بخشی از سئوالات دانشجویان پاسخ داد.

وی ابتدا با گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو؛ با اشاره به ویژگی‌های منحصر بفرد استان و تفاوت‌های اقتصادی فرهنگی و اجتماعی متأثر از گستره وسیع جغرافیایی استان؛ اظهار کرد: همین امر خدمت رسانی را نیز دشوار می کند.

استاندار کرمان یادآور شد: در برخی شهرها علیرغم خدمات زیاد اما هنوز عقب‌ماندگی‌های تاریخی وجود دارد و نسبت به حوزه گردشگری استان نیز غفلت شده و آنچه انجام می شود نسبت به آنچه باید باشد، تقریباً نزدیک به هیچ است.

وی سپس به گوشه ای از اقدامات و ویژگی های خاص دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: بی توجهی به تهدیدات دشمن، اتخاذ راهبردهای مهم از جمله ارتباط با همسایگان که سالها از آن غفلت شده بود، گره نزدن زندگی مردم با برجام و غیره... مسئولیت پذیری و شانه خالی نکردن از جمله این ویژگی ها است.

استاندار کرمان حضور  در بین مردم و شنیدن حرف آنان و پاسخگو بودن را از دیگر ویژگی های دولت سیزدهم عنوان و بیان کرد: در حوزه سیاسی دولت به موفقیت های بزرگی دست یافت از جمله در حوزه سیاست خارجه و ارتباط با همسایگان که برای کشور ظرفیت سازی کرد و امروز صادرات نفت کشورمان به قبل از برجام رسیده در حالیکه برجامی هم در کار نیست.

وی صراحت لهجه در بیان آرمان ها و اهداف انقلاب را از دیگر ویژگی های دولت سیزدهم خواند و با بیان اینکه در حوزه سیاست خارجه اتفاقات بزرگی افتاده افزود: امروز اگر زورمان کم باشد توی سر ما می زنند و دیدید که پس از اغتشاشات سال گذشته جنگ ارزی شد اما دولت توانست اوضاع را تثبیت کند.

بخش دوم سخنان استاندار کرمان ناظر به پاسخ سئوالات دانشجویان بود که متعاقباً منتشر می شود.

کد خبر 1737271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha