تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در مراسمی به مناسبت هفته پژهش تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با تولیت استانداری کردستان و همزمان با تمامی دانشگاهها و ارگانهای این استان؛ در سالن اجتماعات دانشگاه کردستان به عنوان دانشگاه مادر برگزار شد.

در این مراسم از یحیی یار احمدی، اسعد رخ زادی، حمزه احمدیان، امیر شیخ احمدی، فرزین چاره جو، سیروان محمدی آذر، مهدیه رئیس زاده و کیهان خامفروش به عنوان پژوهشگران برتر و هیرش گل پیرا و صلاح بهرام آرا، دو عضو دانشمندان دو درصد برتر جهان؛ از اعضای هیات علمی واحد سنندج، و ناصر رجبی نیا مدیر هسته فناور راهین جهان نوین مستقر در مرکز رشد این دانشگاه به عنوان هسته فناور برتر تقدیر به عمل آمد.

همچنین مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز با برپا کردن غرفه ای در نمایشگاه جانبی این مراسم حضور فعالی را ایفا کرد.

در مراسمی هم که به همین مناسبت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، از دکتر ابوبکر کریمی به عنوان پژوهشگر برتر استانداری تجلیل شد.

ابوبکر کریمی در سال‌های ۹۴ و ۹۸ هم به عنوان پژوهشگر برتر استانداری و در سال ۱۴۰۰ پژوهشگر برتر کشوری معرفی شده است.

لازم به ذکر است، ابوبکر کریمی دارای ۲ مدرک کارشناسی ارشد و ۲ مدرک دکتری در رشته‌های مدیریت آموزشی و روان‌شناسی بالینی است و تا کنون ۴۰ مقاله علمی- پژوهشی از ایشان در مجلات معتبر داخلی و خارجی منتشر شده است.

کد خبر 1737308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha