۳۷۸ مسئله توسط نخبگان بسیجی احصاء شده است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی گفت: ۳۷۸ مسئله توسط نخبگان بسیجی استان احصاء شده است.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مشکلات احصاء شده توسط نخبگان بسیجی استان در حوزه های ریلی، راه، فرودگاه، خانواده، آسیب های اجتماعی، نوجوانان و جوانان و  مسجد محوری است.

وی خاطرنشان کرد: نیاز اولیه ما در استان علاوه بر نیازهای مادی، نیازهای معنوی است و امروز اگر می خواهیم استان توسعه پیدا کند باید بسترها  و زیرساخت ها را توسعه دهیم و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

 سردار فرجی با اشاره به نیروهای بسیجی و فعال استان و اقدامات خوب و ارزنده آنان در تمامی عرصه ها، عنوان کرد: سپاه استان به نشاط و بالندگی نیروهایش افتخار می کند و همین موجب شد تا سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان امسال در بین سپاه‌های برتر کشوری انتخاب و تقدیر شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی بیان کرد: برتری سپاه استان در رده کشوری در واقع نتیجه همت و تلاش تمام پاسداران، بسیجیان، تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی استان، سازمان و نهادهای انقلاب اسلامی است.

سردار فرجی با اشاره به اعزام ۲ هزار و ۴۰ گروه جهادی در بخش های مختلف به روستاها و مناطق محروم استان تصریح کرد: این گروه ها در زمینه های مختلف از جمله حوزه سلامت، بهداشت و آموزش به نیازمندان خدمت ارایه خواهند داد.

وی  اضافه کرد: سپاه استان با هدف خدمت رسانی به مردم در زمان ایجاد حادثه و بحران ها پنج قرارگاه پهنه ای در سطح استان ایجاد خواهد کرد که در این خصوص اعتبارات لازم نیز برای تجهیز قرارگاه ها جذب شده است و تلاش خواهیم کرد که به دستگاه ها و سازمان ها در مواقع حادثه از جمله جاری شدن سیل و سایر موارد به مردم کمک کرد.

کد خبر 1737406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha