فضای لرستان معطر به عطر شهدای گمنام  می‌شود

رشیدی با بیان اینکه در ایام فاطمیه همزمان با سراسر کشور در استان نیز مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام برگزار می شود، گفت: تعداد و مکان تدفین شهدای گمنام در لرستان به زودی اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، محسن رشیدی، امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فضای لرستان معطر به عطر شهدا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان افزود: به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)  و در سراسر کشور مراسم معنوی تشییع شهدای گمنام در برخی از شهرهای استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام در  این ایام را حرکتی فرهنگی و تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در ایام فاطمیه نشان‌دهنده اوج مظلومیت این شهداست که همانند مادرشان حضرت فاطمه زهرا(س) گمنام هستند.

رشیدی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که حفظ نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهارکرد: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم.

وی بیان کرد: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نقش آفرینی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه مراسم استقبال از شهدای گمنام و شبی با شهدا نیز برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام فرصتی در راستای جهاد تبیین است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود که اصحاب رسانه از این فرصت ها در جهت روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه نقش آفرینی کنند و در جهت بیان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان قلم بزنند.

کد خبر 1737464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha