تعطیلی دفاتر صدا و سیمای شهرستان های استان تهران اثرات منفی فرهنگی و اجتماعی در پی خواهد داشت

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: دفاتر صدا و سیما که حلقه وصل بین مردم و نظام هستند در شهرستان های استان تعطیل شده است که اثرات منفی را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در اجلاس سراسری ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های استان تهران که صبح امروز چهارشنبه (۱۵ آذر ماه)در شهرستان پاکدشت برگزار شد، گفت: متاسفانه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر خیلی از کسانی که باید پای کار باید باشند نیستند و این فریضه در رده های بالا در استان تهران غریب است و اگر مسئولین رده بالا باور داشته باشند می توانیم گام های خوبی در احیا آن برداریم.
وی افزود: برخی ترک‌ فعل های صورت گرفته توسط دستگاه ها و افراد در این حوزه باید پیگیری و برخورد شود و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در در قوای سه گانه و اجرای آن باید با اهتمام و احساس وظیفه و دلسوزی توأم باشد.
معاون حقوقی امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور انسجام ملی در این حوزه را خواستار شد و تصریح کرد: اقدامات  جدی در این حوزه صورت نگرفته است و اشراف نظارتی و اجرایی آن ضعیف بوده است .
حجت الاسلام محمودی در پایان خواستار توجه ویژه به دفاتر استانی صدا و سیما شد و افزود:دفاتر صدا و سیما که حلقه وصل بین مردم و نظام هستند در شهرستان های استان تعطیل شده است  که اثرات منفی  را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی خواهد داشت.

کد خبر 1737468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha