اختلاف سلایق نباید منتج به هرج و مرج شود

معاون سیاسی اداره عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اختلاف سلیقه در بین مردم جامعه گفت: اختلاف سلایق نباید منتج به هرج و مرج و دشمنی و کینه بین مردم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام «حسن پرورش عمارت» در نشست با جمعی از دانش آموختگان مرکز آموزش عالی رسته‌ای اصفهان به مسائل ملی و بین المللی اشاره کرد و اظهارداشت: اتحاد و همدلی از مهمترین مولفه های پیشرفت کشور است که اگر از بین برود هیچ سود و منفعتی برای ما نداشته بلکه فرصت سازی برای دشمن است.

معاون سیاسی اداره عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اختلاف سلیقه در بین مردم جامعه گفت: این اختلاف سلایق نباید منتج به هرج و مرج و دشمنی و کینه بین مردم شود که در چنین وضعی کشور از پیشرفت و اهداف خود باز می ماند.

وی اضافه کرد: دشمن از همین شرایط اختلاف انگیز برای اهداف خود در جنگ شناختی استفاده می کند و چنان مردم را به صورت حزبی، گروهی، قبیله ای و دسته بندی های مختلف به جان همدیگر می اندازد که دیگر پیشرفت و سیاست های کلی کشور از یاد می رود.

توطئه دشمن علیه ایران با القا ناکارآمدی و هجمه فرهنگی

حجت الاسلام پرورش به سیاست های شوم دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و اذعان داشت:‌ آن ها سیاست های خود را با القا ناکارآمدی نظام با بزرگ نمایی مشکلات، هجمه فرهنگی و تضعیف ارکان نظام نشان می دهند.

وی ادامه داد: بزرگ نمایی مشکلات باعث فراموشی خوبی ها و پیشرفت ها می شود و در همین تمرکز بر چالش ها، دروغ و سیاه نمایی هم انجام می شود.

معاون عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: در هجمه فرهنگی ارزش هایی مثل حجاب که مصونیت برای زنان است را مورد هدف قرار داده و با تحریف و فریب عمومی به دنبال تضعیف جایگاه بانوان و خانواده است.

وی خاطرنشان کرد: تضعیف مسئولان کشور به پایه های مملکت ما آسیب می زند و باید مراقب باشیم که آن ها با این راهکار اهداف خود را پیش نبرند.

کم رنگی خط قرمز فساد مالی در کشور

حجت الاسلام پرورش با اشاره به فساد مالی در کشور و انتقادهایی که علیه آن وجود دارد، تصریح کرد: خط قرمز فساد مالی و حرام خوری در جامعه کم رنگ شده است.

وی برخورد دشتگاه قضایی با این افراد را مهم خواند و گفت: افراد مخل نظم اقتصادی شناسایی و با آن ها برخورد جدی شده اما موضوع پیشگیری و از بین بردن فرصت های فساد بسیار مهم و باید برای آن تدبیر شود.

این مقام مسئول در ارتش ایران، از بین بردن فرصت های فساد انگیز را مستلزم وجود قوانین خاص دانست و تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین باید این بسترهای جرم خیز را از بین ببرند و امکان فرار قانون وجود نداشته باشد.

لزوم شناخت و آگاهی برای دشمن شناسی

وی در بخشی از سخنان خود به شناخت توطئه های دشمن، اظهارداشت: توطئه های دشمن بر اساس برنامه مشخص و ابزارهای خود رقم می خورد که شناخت آن بسیار مهم است.

حجت الاسلام پرورش شناخت توطئه و ابزار را لازمه خنثی سازی حملات دشمنان بیان کرد و اذعان داشت: تقویت توان نظامی، علمی و فرهنگی برای مقابله با دشمن و پیشگیری از پیشرفت آن لازم بوده و نباید غفلت کرد.

کد خبر 1737574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha