دوره مدیریت مسجد و شیوه های جذب نسل نو به نماز در مساجد در حال برگزاری است

دوره مدیریت مسجد و شیوه‌های جذب نسل نو به نماز در مساجد ویژه ائمه جماعات روحانیون طلاب پایه ششم به بالا از صبح امروز ۱۶ آذرماه در حسینیه اعظم زنجان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، دوره مدیریت مسجد و شیوه‌های جذب نسل نو به نماز در مساجد ویژه ائمه جماعات روحانیون طلاب پایه ششم به بالا از صبح امروز ۱۶ آذرماه در حسینیه اعظم زنجان در حال برگزاری است.

 این دوره آموزشی در قالب کارگاه یکروزه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی قرائتی از ساعت ۸ صبح در سالن همایش حسینیه اعظم زنجان با حضور ۱۵۰ شرکت کننده اجرا می شود.

این برنامه از مصوبات ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز است که با همراهی تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و حوزه علمیه برادران و با محوریت مرکز رسیدگی به امور مساجد استان زنجان اجرا می شود.

دوره مدیریت مسجد و شیوه های جذب نسل نو به نمازدر مساجد با هدف مدیریت و توانمندسازی ائمه جماعت مساجد و شیوه ارتباط با نسل نو و جذب جوانان و نوجوانان به نماز در مساجد اجرا می‌شود.

شرکت کنندگان این دوره آموزشی، امامان جماعت مساجد، ادارات و طلاب پایه ششم به بالا هستند که به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود. مدیریت مسجد و شیوه‌های جذب نسل جوان و نوجوان به مساجد از سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان “نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه” نیمه اول دی ماه امسال به میزبانی استان زنجان اجرا خواهد شد.

کد خبر 1737672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha