سرپرست معاونت امور فرهنگی اداره کل ارشاد گیلان منصوب شد

قاسم مصفا به عنوان معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، امیر حسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی حکمی قاسم مصفا را با حفظ سمت رئیس گروه امور رسانه به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب کرد.

قاسم مصفا سرپرست جدید معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از کارکنان رسمی وزارت ارشادد با ۱۷ سال سابقه خدمت است.

وی از سال ۱۳۸۵ در حوزه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان مشغول بود و از سال ۱۳۹۰ مسئولیت روابط عمومی این بخش را بر عهده داشت.

کارشناس ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، مسئول هماهنگی، رصد و پایش رسانه‌ها و کارشناس شورای فرهنگ عمومی از دیگر سوابق سرپرست امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان است.

مصفا که متولد ۱۳۶۰ در رشت و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت فرهنگی است طی سال‌های فعالیت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان توانسته چندین بار در ارزیابی عملکرد یکساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه ، عنوان روابط عمومی برتر را در بین استان‌ها کسب کند.

گفتنی است، آیین تکریم و معارفه سرپرست امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز(پنجشنبه، ۱۶ آذر) در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار و در این مراسم از زحمات محمد نیک‌بخش سرپرست پیشین قدردانی و قاسم مصفا به عنوان سرپرست جدید این معاونت منصوب شد.

کد خبر 1737744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha