رشد اقتصادی کشور در عرصه تولید گویای عزم و اراده دولت و مردم است

آیت الله رئیسی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی به عنوان یک ضرورت که با تکانه ها تکان نخورد گفت: رشد اقتصادی کشور در عرصه تولید گویای عزم و اراده دولت و مردم است. دولت زبان گویای ملت خواهد بود و برای تحقق عدالت از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله رئیسی هم اکنون با حضور در مصلی نمازجمعه کرج گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها خیر کثیر برای تمام عالم است، خداوند وجود مبارک آن حضرت را الگوی تمام عالم قرار داد تا در فکر و عمل به اول تأسی کنیم. خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها توجه به انسان، هویت الهی او و اهمیت جایگاه عدالت است. آن حضرت گره گشایی از مردم را یاد داد. برای من سفر به استان ها وصف نشدنی است. استان البرز دارای ویژگی های خاص است.  

رئیس جمهوری با اشاره به حضور خود در چهل سال در استان البرز و تقدیر از زحمات مسئولان آن افزود: پیشرفت و رشد استان البرز گویایی زحمات همه جانبه مسئولان در مسیر توسعه یافتگی است. با وجود این محورهای مواصلاتی و طرح های مرتبط از اهمیت ویژه ای با توجه به نزدیکی به پایتخت برخوردار است.  

وی با بیان اینکه دغدغه جدی در استان البرز در زمینه مسکن وجود دارد بیان کرد: انتظار 12 ساله مردم شهرستان فردیس برای یک بیمارستان امروز محقق شد همچنین اشتغال و ایجاد اشتغالزایی برای مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گفته وی، رفع مشکلات مسکن در استان البرز در دست اقدامات دولت هستیم امروز شاهد یک میلیون و 900 مسکن روستایی و شهری در سطح کشور هستیم و در این رابطه مواردی ارائه شده و در بعضی دیگر در حال ساخت است. 52 هزار هکتار زمین برای مسکن سازی در کشور آماده شد که نسبت به مسکن مهر 240 هزار تعهد دولت از دولت های گذشته بود که در این خصوص نیز تا امروز با تمام مسائل مالی دولت به 107 هزار مسکن مهر پاسخگو باشد و واگذاری آن به مردم انجام شد.  

رئیس جمهوری اظهار کرد: مردم عزیز بدانید، دولت در تمام عرصه ها شبانه روز برای رفع مشکلات و مسائل رفاهی مردم در زمینه اشتغال، مسکن و دیگر نیازها فعال است. تا وقتی مشکل وجود داشته باشد من خودم را موظف می دانم به تمام شهرها سرکشی کنم.  

آیت الله رئیسی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی به عنوان یک ضرورت که با تکانه ها تکان نخورد گفت: رشد اقتصادی کشور در عرصه تولید گویای عزم و اراده دولت و مردم است. در یک نظام اداری عادلانه است که مردم می توانند انتظار عدالت داشته باشد در بحث فساد اقتصادی در هیچ سطحی من رحم نخواهم کرد.

کد خبر 1737767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha