مقاومت مردم غزه الگو گرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام ارزنده گفت: امروز دشمن به خوبی می داد اگر جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل و حامیان آن ایستاده به خاطر این است که این فرهنگ را از ایران اسلامی الگو گرفته است.

به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه ملایر امروز جمعه ۱۷ آذر ماه درمسجد جامع ملایر  خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی گفت: تقوا راه رسیدن به موفقیت و سعادت  دنیوی و اخروی است.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه امروز بر خلاف گذشته با سیر صعودی وسایل ارتباط جوامع فرهنگها به سرعت در حال تغییر است افزود: با این وجود دشمن به دنبال این است تا فرهنگ ایرانی اسلامی را با فرهنگ بیگانه و غربی جایگزین کرده و خوب را بد و بد را خوب جلوه دهد.

وی افزود: این یک تهدید است و باید مراقب بود که از این تهدیدها  به عنوان فرصت استفاده کرد، اما متاسفانه این گونه نیست و دشمن با هجمه های فرهنگی به دنبال این است که به فرهنگ و اعتقاد اسلامی و ایانی ما آسیب بزند.

خطیب جمعه ملایریادآرو شد: امروز دشمن به خوبی می داد اگر جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل و حامیان آن ایستاده به خاطر این است که این فرهنگ را از ایران اسلامی الگو گرفته است.

امام جمعه ملایر تصریح کرد:  به همین خاطر دشمن هرگز جراتجنگ نظامی را به ما ندارد چرا که می‌داند با یک اتحاد و انسجام برگرفته از فرهنگ و اعتقادات ما مواجه می شود و دچار شکست خواهد شد لذا از راه رسانه های جمعی به دنبال انحراف جامعه ما است.

   وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز طی سالهای متمادی بارها نسبت به ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن به شورای انقلاب فرهنگی هشدار داده که باید مراقب بود.

امام جمعه ملایر  افزود: امروز علاوه بر مسئولان فرهنگی، خانواده ها خود باید مراقب باشد که ارزشهای فرهنگی و اسلامی را نادیده نگیرند و نسبت به فرزندان خود بی تفاوت نباشیم.

ارزنده افزود:با اشاره به اینکه هر چند شورای فرهنگی وظیفه ترویج و و حفظ ارزشهای فرهنگی ایرانی و اسلامی را دارد اما خانواده‌ها نیز وظیفه دارند که از این ارزشهای اصیل اسلامی دفاع کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از علائم آخر زمان زیاد شدن ظلم و فساد است افزود: امروز نشانه های بزرگ این ظلم را در غزه می بینیم  و ما بر خسب وظیفه شرعی و دینی خود همچنان فریاد ظلم ستیزی را برای داع از مردم مظلوم غزه سر می‌دهیم.

مقاومت مردم غزه الگو گرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی است

در ادامه مردم انقلابی و ولایت مدار ملایر مسیر مسجد جامع تا میدان امام خمینی این شهر را بر علیه  جنایات رژیم کودک کش صعیونیستی راهپیمایی و شهادت هزاران زن و کودک بیگناه را محکوم کردند.

مقاومت مردم غزه الگو گرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی است

راهپیمایان ملایری با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا،   مرگ بر اسرائیل، الله اکبر و ... خواستار آتش بس و توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه شدند.

مقاومت مردم غزه الگو گرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی است

کد خبر 1737816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha