راه اندازی سامانه نظارت هوشمند بر پروژه های عمرانی مازندران

حسینی پور به ۳۰۰۰پروژه عمرانی درحال اجرا در مازندران اشاره کرد و گفت: سامانه نظارت هوشمند بر پروژه های عمرانی استان با هدف نظارت برخط مدیران به پروژه های ملی وزارتخانه ها در این خطه ازشمال کشور دردست ایجاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سیدمحمود حسینی پور-استاندارمازندران در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان به شش دستور این نشست اشاره و اظهار کرد: مسائل کلان استان و طرح های ملی و استانی در حضور داود منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تشریح شد.

وی با اشاره به موانع اجرای طرح ها و پروژه ها در این خطه از شمال کشور از دستور ویژه داود منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای رفع موانع این مشکلات خبر داد.

حسینی پور با بیان اینکه پیرو دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ماده ۲۳برای استان مازندران به جریان افتاد، گفت: ۱۶مصوبه مهم برای اجرای طرح های ملی و استانی و رفع موانع پیش روی اجرای این طرح ها تصویب شده است.

وی با بیان اینکه متولی برخی از طرح های ملی استان وزارتخانه ها هستند، افزود: تلاش داریم بخش نظارتی این طرح ها به استان واگذار شود.

حسینی پور به ۳۰۰۰پروژه عمرانی درحال اجرا در مازندران اشاره کرد و یادآورشد: سامانه نظارت هوشمند بر پروژه های عمرانی استان دردست ایجاد است.

وی از پیشرفت بیش از ۸۰درصدی این پروژه خبر داد و اظهار امیدواری کرد با نظارت برخط مدیران دستگاه های اجرایی استان این پروژه ها به شیوه مطلوب به سرانجام برشد.

حسینی پور به مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران اشاره کرد و گفت: مازندران در جذب بودجه ها عقب ماندگی ندارد.

وی از اولویت بندی برای ارائه طرح هایی به هیات دولت در دور دوم سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر دادو افزود: پروژه های مدت دار وبه زمین مانده در اولویت معرفی به دولت قرار دارند.

کد خبر 1737954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha