جشنواره مد و لباس، رویداد بزرگ فرهنگی در این حوزه است

محمودی فربا اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی، گفت: دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین محمودی فر، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مد و لباس ایرانی و اسلامی و تبیین آن در جامعه از برگزاری دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی اسلامی خبر داد و گفت: این جشنواره از ۲۵تا ۲۹ دی ماه سال جاری در اراک برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، ادامه داد: دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی در دو بخش هنرجویی و کارگاهی به عنوان رویداد بزرگ فرهنگی در حوزه مد و پوشاک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش اول این جشنواره، برگزاری مسابقه هنرجویی طراحی و دوخت تن پوش اجتماع پوشاک مدارس و چادر نماز و ملزومات آن ویژه هنرستان‌های دخترانه استان مرکزی است، اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ آذر ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

این مقام مسئول بخش دوم جشنواره را شامل عرضه، فروش و ترویج مد و پوشاک ایرانی اسلامی دانست و بیان کرد: یان بخش با حضور طراحان و فعالان صنعت مد و پوشاک آماده بازدید عموم مردم خواهد بود.

محمودی فر با اشاره به اینکه دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی اسلامی استان مرکزی از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اراک دایر می‌شود، اظهار کرد: استان مرکزی در حوزه طراحی لباس و دوخت ظرفیت بالایی دارد و طراحان این حوزه در جشنواره‌های مختلف توانمندی‌های خود را در عرصه بین المللی ارائه می‌کنند.

کد خبر 1738018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha