سپاه پاسداران خار چشم دشمنان است

حجت الاسلام مهدوی نیا سپاه پاسداران را خار چشم دشمنان خواند و گفت: جوانان و نوجوانان ما باید نسبت به رشادت، شجاعت ودلاورمردی های تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آگاه باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز درکارگاه آموزشی به منظور تقویت و تکمیل آموزش های لازم آمرین به معروف و ناهیان از منکر ویژه پاسداران تیپ ۵۷ سپاه استان لرستان گفت: سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است، اقدامات ارزنده این مجموعه در جامعه محسوس است.

وی تاکید کرد: جوانان و نوجوانان ما باید نسبت به رشادت، شجاعت ودلاورمردی های تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در منطقه دربندی خان عراق که زبان زد خاص و عام بوده آگاه شوند.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: اولین آمر به معروف و ناهی از منکر خداوند متعال است که انسان ها را به خوبی ها امر و از بدهی نهی می کند و این مهم سیره پیامبران، امامان معصوم و انسان های با فضیلت است.

وی ادامه داد: برخی انگیزه امر به معروف و نهی از منکر دارند، اما شیوه آن را نمی دانند که باید در این زمینه با آموزش های مستمر اقدام شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: معاونت علمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر  لرستان برای آموزش آمران به معروف در تمام اقشار جامعه این آمادگی را دارد به صورت گسترده با استفاده از اساتید تخصصی آموزش های لازم را ارائه دهد.

کد خبر 1738050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha