راهپیمایی «جمعه خشم» در سراسر استان لرستان برگزار می شود

حجت الاسلام غلامی گفت: راهپیمایی با عنوان «جمعه خشم»، در راستایمحکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم مظلوم فلسطین اظهارداشت: راهپیمایی «جمعه خشم» در سراسر استان لرستان برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان افزود: این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان در راستای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این راهپیمایی در شهرستان خرم آباد از مصلی الغدیر تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر و در شهرستان ها نیز از مقابل میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی با تقدیر از مقاومت ملت بزرگ فلسطین و با محکومیت مجدد جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: جنایت های بی شمار رژیم صهیونیستی نابخشودنی است.

وی یادآور شد: فریاد مظلومیت مردم غزه به تمام جهان رسیده است و تشت رسوایی رژیم صهیونیستی حتی با بزرگ ترین عملیات های رسانه ای قابل ترمیم نیست.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان اظهارکرد: امروز تمام دنیا حامی فلسطین و جبهه مقاومت است و پیروزی از ان مردم فلسطین است.

کد خبر 1738160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha