پیکر ۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس وارد زاهدان شد

در میان استقبال پرشور مردم، مسئولین و نیروهای مسلح استات سیستان و بلوچستان، پیکر مطهر ۱۰ شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس وارد فرودگاه بین المللی شهرستان زاهدان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه استقبال از این شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدای عزیز شبیه باقی انسان های دیروز و امروز و فردای جامعه هستند اما تفاوت آنان با باقی انسان ها اهتمام ویژه به شناخت خود و خداوند متعال بود.

وی افزود: شهدای عزیز با معرفتی که نسبت به خداوند متعال پیدا کردند، توانستند با تمام ظرفیت به دنبال اجرای فرمان الهی باشند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: قطعا در آن مقطع دفاع از انقلاب، کشور و مردم یک فریضه بود و شهدای عزیز ما توانستند به عنوان یک وظیفه الهی به بهترین شکل تکلیف خود را ادا نمایند.

شفائی تصریح کرد: مبارزه و جهاد شهدا همراه با اخلاص در عمل و تلاش جدی برای خدمت بود که همه این موارد باعث آن شد که خداوند متعال عاشق آنان شود و توفیق شهادت را به عنوان یک پاداش به آنان عطا نماید.

وی افزود: فرهنگ عظیم شهادت هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران پس از آن خیرات و برکات بسیاری را برای کشور ما به ارمغان آورد؛ خداوند متعال به گونه ای برنامه ریزی نموده است که فضای معنوی دوران دفاع مقدس و صداقت و اخلاص آن با حضور این شهدای عزیز همچنان انتشار یابد.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم برکات الهی شهدا در جامعه ما به صورت گسترده انتشار یابد.

کد خبر 1738315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha