۴۸۰ دانش آموز از آموزش اردوهای جهادی برخوردار شدند

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان گفت: ۴۸۰ دانش آموز این شهرستان از آموزش اردوهای جهادی، علمی، تربیتی و فرهنگی برخوردار شدند.

علی ساجدی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در اردوهای جهادی کلاس های آموزش مشاغل خانگی اعم از خیاطی، نمد دوزی، چرم‌ دوزی، گل دوزی، کارگاه ‌های آموزشی تربیت صحیح فرزند، فرزند آوری، پیشگیری از اعتیاد و احکام بانوان در روستاها برگزار می شود.

وی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده توسط بسیج شهرستان خاطرنشان کرد: توزیع ۷۵۰ بسته لوازم التحریر و معیشتی، نشست های روشنگرانه و تبیینی با حضور ‌مسئولان کشوری و استانی، اهداء کولر در فصل گرما ‌و بخاری و البسه‌های گرم در فصل سرما در حاشیه شهرستان از جمله خدمات به نیازمندان و مستمندان بوده است.

ساجدی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی مفتخر به خدمات رسانی به صاحبان اصلی این انقلاب یعنی محرومان و مستضعفین می باشد، عنوان کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل انقلابی تمام تلاشش بر این است چند هدف را در حیطه‌های دانشگاهی محقق کند که یکی از آنها تربیت مدیران تراز برای آینده انقلاب اسلامی است.

 مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان بیان کرد: این موضوع با ایجاد فرصت ‌ها و تجربیات مسئولیتی برای دانشجویان در تشکل ‌فراهم می شود تا با کسب این تجربه‌ها بتوانند در آینده مسائل اساسی کشور، استان و شهرستان را یک به یک با قدرت حل مسئله، ‌توان تیم سازی، بسیج کنندگی و جریان سازی حل و فصل کنند.

کد خبر 1738484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha