پیوستن ۴۵ زائر اولی بابلسری به اردوی شوق زیارت

ولی تبار از اعزام ۴۵نفر از زائر اولی ها و نیازمندان بابلسری به همت خادمیاران رضوی و کمیته امداد و خیرین به سفر معنوی مشهد در قالب اردوی شوق زیارت خبر داد.

شجاع ولی تبار- دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن قدردانی از همت والای خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان برای دستگیری از نیازمندان و محرومیت زدایی به نیت امام رضا(ع)، اظهار کرد: بخشی از اقدامات حوزه خادمیاری در بابلسر با همراهی خیرین و تعامل کمیته امداد و موسسه رضوان محقق می شود.

وی به مشارکت دفتر کانون خدمت رضوی بابلسر برای اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: در آستانه فاطمیه دوم و بمنظور گسترش فرهنگ زیارت، به استعداد یک اتوبوس با همکاری کانون عمومی خدمت رضوی بهنمیر و نیز همراهی خیرین ۴۵ نفر از عزیزانی که تاکنون به مشهد مشرف نشده بودند و یا سالیانی است که این توفیق یارشان نشده بود، در قالب یک کاروان زیارتی به مشهد مقدس اعزام شدند.


ولی تبار با بیان اینکه کانون عمومی خدمت رضوی بهنمیر هزینه ۱۰ نفر از زائرین را پرداخت متقبل شد، گفت: مابقی هزینه های سفر توسط کمیته امداد و موسسه رضوان و خیرین تامین شده است.

وی با بیان اینکه اردوی شوق زیارت از سوی کمیته امداد در طول سال به ویژه ایام زیارتی با هدف اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس اجرامی شود، ادامه داد: کانون خدمت رضوی نیز با شناسایی زائر اولی ها ومعرفی به کمیته امداد زمینه بهره مندی نیازمندان از این اردوی زیارتی را فراهم می آورد.

ولی تبار اذعان کرد:زائرین قبل از اعزام در یک کلاس آموزشی آداب زیارت و اخلاق در سفر شرکت کردند و با بدرقه ی مسئولین و خیرین و خادمیاران رضوی به سمت مشهد مقدس حرکت کردند.

پیوستن ۴۵ زائر اولی بابلسری به اردوی شوق زیارت

کد خبر 1738564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha