محصول فناورانه دانشگاه بیرجند رونمایی شد

محصول «ساخت محفظه واکنش هیدروژن-فلز» دانشگاه بیرجند برای تولید انرژی های جدید به عنوان فناوری منتخب در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل اکبرپور در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری تهران، به خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه هفته پژوهش با مشارکت دانشگاه ها، پارک علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهش برگزار شد.

معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند با بیان اینکه نمایشگاه هفته پژوهش با حضور وزیر علوم و معاون علمی و فناوری ریاست جمهور افتتاح شد، گفت: ۲ هزار و ۸۸ محصول جدید در نمایشگاه امسال ارائه شده که ۲۰ محصول برتر انتخاب شده که رونمایی شدند، یکی از این ۲۰ محصول، محصول دانشگاه بیرجند بود.

وی گفت: در این نمایشگاه محصول «ساخت محفظه واکنش هیدروژن-فلز» دانشگاه بیرجند برای تولید انرژی های جدید به عنوان فناوری منتخب رونمایی شد.

معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند ادامه داد: در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور از استان خراسان جنوبی دانشگاه بیرجند با ارائه دستاوردهای حوزه پژوهش، فناوری که جنبه کارآفرینی و نوآوری داشته است در این نمایشگاه شرکت کرده است، همچنین پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با هفت شرکت منتخب با شرایط خاص در این نمایشگاه حضور دارند.

گفتنی است شرکت های فناور استان در زمینه تولید و کاربرد پرتوها و انرژی چگالی بالا، محصول قرص زعفران، کاهنده مصرف آب کولر، بیوچارت زرشک،محصول ناهنجاری های جسمی و محصولات حوزه الکترویک، معدن و صنایع دستی در این نمایشگاه محصولاتی را به نمایش گذاشته اند.

کد خبر 1738643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha