برگزاری ۵۰ دوره کابردی و مهارتی در راستای توانمندسازی طلاب استان فارس

حجت الاسلام اسدی گفت: مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۵۰ دوره حضوری و آفلاین جهت رشد و ارتقاء طلاب و مبلغان استان فارس برگزار کرده است.

حجت‌الاسلام احسان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس با تاکید بر لزوم مهارت آموزی طلاب و روحانیون اظهار کرد: یقینا با نگاه به عالم هستی به این نکته می رسیم که این عالم دائما در حال تغییر و تحول است و این موضوع در سطح جامعه و عرصه های گوناگون آن؛ همانند فعالیت های علمی قابل مشاهده بوده و امری است که هر انسان آگاهی به آن اقرار و درصدد تحول خود و مجموعه مد نظر دارد.

وی افزود: مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس با توجه به اصالت و وظیفه خطیر خود از جهات گوناگون همانند توانمند سازی طلاب و مبلغین و مبلغات برای پاسخ به نیازهای علمی و دینی و...جامعه، این وظیفه را دارد که بهترین آموزش ها را برای طلاب استان فارس داشته باشد.

نماینده مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه فارس با اشاره به اینکه رشد طلاب و مبلغین با زندگی آحاد جامعه سر و کار داشته و مردم بی نیاز از مبلغ و طلبه نیستند، بیان کرد: طبیعی است که گذر زمان و تحولات اجتماعی قشرهای گوناگون و عوامل تأثیرگذار در زندگی انسانی، متناسب با فضای تحولی، کار خود را رشد و تعالی ببخشد.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۵۰ دوره حضوری و آفلاین جهت رشد و ارتقاء طلاب و مبلغان استان برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: در این راستا این ضرورت را احساس کرده و تلاش می کند که بتواند مبلغانی را پرورش دهد که پاسخگوی نیازهای امروز جامعه باشد

حجت الاسلام اسدی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله در باب توجه به امر تبلیغ؛ این مرکز توانمند سازی مبلغان و مبلغات را در اولویت اصلی خود قرار داده و این مهم را به صورت جدی دنبال می کند.

نماینده مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه فارس در پایان گفت: این مرکز برای تکمیل پازل موفقیت و رشد طلاب از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرده تا هر چه بهتر و سریع تر به کیفیت بالای مبلغان در امر تبلیغ دست پیدا کند.

کد خبر 1738647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha