آغاز جام رسانه امید با رمز یا فاطمه الزهرا(س) در گلستان

جام رسانه امید با رمز یا فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) امروز (چهارشنبه ۲۲ آذر) در گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، جام رسانه امید در سه محور جهاد تببین، جهاد خدمت و جهاد امید با حضور اصحاب رسانه استان امروز (چهارشنبه ۲۲ آذر) با اعلام رمز یا فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) از سوی سردار علی ملک شاهکویی، فرمانده سپاه نینوا گلستان برگزار شد.

فعالان رسانه ای می توانند با مراجعه به پایگاه جام رسانه امید به آدرس www.jromid.ir ثبت نام کرده و در این رویداد رسانه ای به مدت ۲۴ ساعت شرکت کنند.

جام رسانه امید، با راهبرد؛ امیدآفرینی در جامعه، برجسته سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی و جلوگیری از تحریف تاریخ، تولید و نشر هنرمندانه آثار سمعی و بصری، کمک به ایجاد جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی و رویکرد تولید محتوای فاخر با مشارکت اهالی رسانه در بخش های مختلف محتوای کوتاه رسانه ای (مستند، کلیپ، موشن، نماهنگ، پادکس، اینفوگرافی و ...) توان انتشار و بازنشر، ایده های جدید اقناع مخاطب به صورت شهرستانی و استانی و کشوری در سال جاری شروع به فعالیت کرده است.

بعد از داوری استانی آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری ارسال و در نهایت از برگزیدگان استانی دعوت می شود در بازه ۲۴ ساعته در تهران به رقابت بپردازند و در پایان آثار برگزیده توسط داوران مجرب انتخاب و اعلام خواهد شد.
در اختتامیه رویداد نیز از برگزیدگان تجلیل و هدایای ارزنده ای تقدیم می شود.

کد خبر 1738759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha