توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)

مدیر کانون فرهنگی و هنری حبیب ابن مظاهر ارومیه گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۵۰۰ بسته معیشتی در محل مسجد جامع حاجی پیرلو تهیه شده و در بین ۳۵ منطقه محروم توزیع گردید.

عسگر نژاد عباسی، مدیر کانون فرهنگی و هنری حبیب ابن مظاهر ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: در دهه اول ایام فاطمیه با همکاری هیت امنا و خواهران توانستیم هر روز در یکی از خانه های اهالی و در مساجد حضور پیدا کردیم تا قدم به قدم مکتب زهرا (س) را که چگونه از ولایت دفاع کرد و خود را فدایی امام خویش می‌کند و با شهادت خودش به ما می‌گوید که در راه ولایت باید جان شیرین خود را نثار کنیم، تبیین کنیم.

وی افزود: همچنین شرکت در نمازهای جماعت، قرائت، تفسیر و خواندن زیارت امین الله و دعای آل یاسین همراه با پذیرایی و دادن نذری از جمله دیگر برنامه های دهه اول ایام فاطمیه بوده است.

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)

نژاد عباسی ادامه داد: برنامه های دهه دوم ایام فاطمیه را توسعه دادیم  تا باعث آشنایی بیشتر عاشقان آن حضرت شده و قدمی برای اهل بیت (ع) برداریم و در این راستا از پتانسیل پایگاه مسجد استفاده کردیم و توانستیم با کمک سپاه و حوزه  ۳۳امام رضا(ع) تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی را تهیه کینم.

وی افزود: ارزش ریالی هر کدام از بسته ها به مبلغ یک میلیون تومان بوده و در اختیار محرومین ۳۵محله قرار دادیم.

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)

مدیر کانون فرهنگی و هنری حبیب ابن مظاهر ارومیه ادامه داد: همچنین در ادامه با کمک فرهنگسرای منطقه با مدارس ارتباط برقرار کرده و برنامه های مذهبی مشترک اجرا کردیم.

وی گفت: اجرای برنامه ویژه خواهران، پخت و توزیع آش نذری، برپایی ایستگاه صلواتی، و پذیرایی شام از جمله دیگر برنامه های دهه دوم ایام فاطمیه است.

کد خبر 1738881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha