برگزاری همایش بزرگ پیاده روی"بانوان فاطمی" در بخش کویرات آران و بیدگل

همایش بزرگ پیاده روی"بانوان فاطمی" در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) همایش بزرگ پیاده روی"بانوان فاطمی" با حضور مادران،  بانوان مبلغه و بانوان فعال فرهنگی هیئات مذهبی و مساجد بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل و جمعی از بانوان بسیجی برگزار شد.


این همایش با عنوان «رهروان یاس نبوی» و با شعار «معجزه مادری» و با هدف اشاعه فرهنگ و سیره فاطمی با رویکرد جهاد تبیین، هویت بخشی به زنان جامعه و تقویت پیوندهای اجتماعی به همت اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل و با مشارکت دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی و شورای هیئات مذهبی بخش کویرات برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی"بانوان فاطمی" در بخش کویرات آران و بیدگل

در قالب این برنامه، سوگواران فاطمی، مسیر گلزار شهدای گمنام ابوزیدآباد را به سمت امامزاده عبداله(ع) پیاده طی و تجمع پایانی خود را همراه با سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در این امامزاده عظیم الشان برگزار کردند.

در تجمع پایانی این مراسم که با حضور امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات برگزار شد، حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل پیرامون سیره و زندگی حضرت زهرا(س) با محوریت نقش مادری این بانوی بزرگوار سخنانی را بیان کرد و «علی اصغر صفازاده» به دکلمه خوانی و نوحه خوانی پرداخت.

حاضران در این همایش مذهبی همچنین در بخشی از این مراسم جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند و ضمن حمایت از پویش «غزه بی مادر است» خواستار واکنش جامعه جهانی و سران برخی کشورهای اسلامی به نسل کشی در فلسطین اشغالی شدند.

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی"بانوان فاطمی" در بخش کویرات آران و بیدگل

کد خبر 1739058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha