همایش بزرگ پیاده روی"بانوان فاطمی" در آران و بیدگل برگزار می شود

مسئول دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی"بانوان فاطمی" در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

حسن نبوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) همایش بزرگ پیاده روی"بانوان فاطمی" با حضور مادران، بانوان مبلغه و بانوان فعال فرهنگی در آران و بیدگل برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل افزود: این همایش با عنوان «رهروان یاس نبوی» و با شعار «معجزه مادری» و با هدف اشاعه فرهنگ و سیره فاطمی با رویکرد جهاد تبیین، هویت بخشی به زنان جامعه و تقویت پیوندهای اجتماعی از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲برگزار می شود.

نبوی زاده ادامه داد: در قالب این برنامه، سوگواران فاطمی، مسیر میدان امام حسن(ع) تا حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) را پیاده طی می کنند و در نهایت در صحن حرم مطهر اجتماع عزاداری خواهند داشت.

مسئول دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل افزود: مدیحه سرایی و نوحه خوانی مداحان اهل بیت(ع) روح اله اوقانی، علی اصغر صفازاده، محمدمتین مصلح و اجرای گروه سرود دختران از دیگر برنامه های این همایش مذهبی است.

نبوی زاده تصریح کرد: دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی، اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع)، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان آران و بیدگل، اداره آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در اجرای این برنامه مشارکت دارند.

همایش بزرگ پیاده روی"بانوان فاطمی" در آران و بیدگل برگزار می شود

کد خبر 1739240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha