راه و مسیر شهدا فراموش شدنی نیست

امام جمعه یاسوج گفت:هرچند عده‌ای تلاش دارند جوانان راه روشن شهدا را گم کرده و فضا را تاریک کنند، ولی راه و مسیر شهدا فراموشی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مراسم تشییع سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز همزمان با سالروز «شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها» با حضور پرشور گروه های مختلف مردم یاسوج با شعار«خوش آمدی قهرمان » و« وداع با لاله‌ها» برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن قدردانی از تشییع باشکوه شهدا توسط مردم  نقاط مختلف استان، گفت: شهدا برای حفظ عزت و استقلال و دفاع از ناموس سال ها در گرما و سرما و زیر برف و باران در مقابل دشمن تا دندان مسلح به سرکردگی آمریکا و اسرائیل خبیث ایستادند و جان خود را فدا کردند و امروز پس از گذشت سال ها پیکر مطهرشان به وطن بازگشته است.

آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه شهدا به گردن همه ما حق دارند، افزود: نباید راه و مسیر شهدا را به فراموشی بسپاریم؛  گرچه عده‌ای تلاش دارند جوانان راه روشن شهدا را گم کرده و فضا را تاریک کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌هایی به دستور بایدن و نتانیاهو علیه امنیت ملی این سرزمین می جنگند، ادامه داد: دشمن به دنبال این است که جوانان ما درگناه غوطه ور شوند و صدای ولی فقیه و قرآن در آنها اثر نکند و تنها فریاد شیطان را بپذیرند.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: کسی که به دنبال سعادت در دنیا و آخرت است باید بداند آرمان‌ها و ارزش های فاطمی چیست و به نماز، معنویت، حجاب و حیا توجه داشته باشد.

وی افزود: امروزه دشمن با حربه بی حیایی علیه جمهوری اسلامی وارد جنگ شده و با ترویج ولنگاری فساد و فحشا به دنبال این است که راه شهدا به فراموشی سپرده شود.

آیت الله حسینی ادامه داد: روز جمعه ۱۱ نفر از حافظان امنیت در پاسگاه راسک به دست تروریست های کوردل شهید شدند و چند نفر مجروح شدند تا به ما بگویند راه شهادت هنوز باز است که از خانواده ها می خواهیم فرزندانی ادامه دهنده راه شهدا تربیت کنند.

در این مراسم تشییع، بعد از اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهدای گمنام، پیکر 2 شهید به تهران انتقال داده شد و پیکر یک شهید دیگر هم در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع این سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کنار پرچم ایران اسلامی، پرچم‌های عزای حضرت فاطمه زهرا(س)، پرچم‌ حزب‌الله و فلسطین بر دستان مردم به نشانه حمایت از مردم غزه دیده می‌شود. 

کد خبر 1739370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha