مستند مسجد پایگاه قرآنی ساخته می شود

مجید خوبی زاده با توجه به درخواست ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در حال ساخت مستند مسجد پایگاه قرآنی هستیم.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به درخواست ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در حال ساخت مستند مسجد پایگاه قرآنی هستیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در همین راستا فعالیت های شاخص پایگاه قرآنی کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) روستای هوکرد و پایگاه قرآنی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در قالب مستند معرفی می شود.

وی بیان کرد: فعالیت های شاخص این کانون های فرهنگی هنری در حوزه قرآنی مثل کرسی های تلاوت نور مستند سازی می شود و همچنین مدیران این پایگاه های قرآنی در این مستند به معرفی طرح و برنامه های قرآنی که در طول سال اجرا می کنند، می پردازند و از طرح و برنامه های قرآنی آینده خود می گویند.

خوبی زاده اظهار کرد: بخش عمده ای از این مستند به اجرای تلاوت قرآن کریم توسط قاریان اختصاص دارد و علاوه بر این نیز کلیپی از اذان گویی یکی از مؤذنین جهت پخش در صدا و سیما تهیه می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: تولید چنین مستندهایی کمک به ترویج معارف قرآن کریم و همچنین معرفی ظرفیت های قرآنی جنوب کرمان می کند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت کانونی در تولید مستند مسجد پایگاه قرآنی، یادآور شد: ساخت این مستند به تیم مستندساز کانون فرهنگی هنری مصباح که به کارگردانی اسماعیل نیک که به طور حرفه ای در عرصه تولید فیلم مستند فعالیت دارند، سپرده شده است.

کد خبر 1739505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha