نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس در هیات نظارت نیمه دوم دی‌ اعلام می‌شود

ایروانی با اشاره به اینکه قانون انتخابات امسال تغییر کرد و عدم احراز صلاحیت در قانون جدید انتخابات برای اولین بار پیش بینی شد، گفت: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس در هیات نظارت نیمه دوم دی‌ اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، ابوالفضل ایروانی در جمع مردم روستای رأی اظهار داشت: هرگاه شورای نگهبان و هیئت نظارت مهر تایید را بر داوطلبین انتخابات داشته باشد حجت بر همه تمام است.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه معتمدین شهرستان به سلیقه فرماندار در جریان انتخابات معرفی و یا حذف نمی شوند، گفت: در جامعه توسط افراد مغرض شبهه شده است که مجریان انتخابات هیچ سابقه ای در برگزاری انتخابات ندارند، اما اینگونه نیست.

وی با اشاره به اینکه قانون انتخابات امسال تغییر کرد و عدم احراز صلاحیت در قانون جدید انتخابات برای اولین بار پیش بینی شد، گفت: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس در هیات نظارت نیمه دوم دی‌ اعلام می‌شود.

وی افزود: تمامی شعب انتخاباتی نهبندان مشخص شدند و طبق برنامه ناظرین و مجریان مشخص خواهند شد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه رفراندوم در ابتدای پیروزی انقلاب شکوه مند ایران اسلامی توسط مردم انجام شد، گفت: در هیچ کشوری به جزو ایران، حکومت، مشروعیت خود را از مردم نگرفته است.  

ایروانی گریزی به مطالبات مردم روستای رأی زد و افزود: دولت سیزدهم فرصتی به نهبندان داد تا طرح توسعه نهبندان دوباره مطرح شود که بیش از پنج هزار میلیارد تومان برای نهبندان و سربیشه مصوب شد.

وی از اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برای آسفالت و روکش معابر روستایی خبر داد و گفت: منابع طرح توسعه نهبندان در کمتر از دو سال آینده تزریق خواهد شد.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از سه هزار میلیارد تومان در شهرستان هزینه شده است، ۱۵۷ میلیارد تومان هم تسهیلات اشتغالزایی به گروه های هدف پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: آنتن دهی اولویت ما در شهرستان است و مقرر شده تا ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری انجام شود.

ایروانی از تنش آبی ۹۰ روستای نهبندان خبر داد و افزود: سه هزار و ۶۰۰ قطعه زمین را در کمتر از دو سال واگذار کرده ایم که معادل ۲۰ سال گذشته است.

وی در پایان با بیان اینکه انقلاب ما مردم پایه است، گفت: انتظار است مردم انقلابی و ولایی ما در انتخابات پیش رو با مشارکت بالا نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کنند.

کد خبر 1739604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha