تروریست‌ها با حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها جنایت می‌کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حادثه تروریستی راسک گفت: گروه‌های تروریستی امروز در منطقه تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به جنایت می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، زهره الهیان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی راسک گفت: امروز گروه‌های تروریستی در منطقه تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به جنایت می‌زنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: عملیات تروریستی در راسک هم از همین دست جنایاتی است که پشت‌صحنه و پشت‌صحنه آن آمریکا و رژیم صهیونیستی است که در قالب تروریسم دولتی در منطقه ایجاد ناامنی می‌کنند.

الهیان ادامه داد: شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌الملل و در جنگ غزه منجر به ایجاد تحرکات کور و تروریستی در مرزهای شرقی کشورمان شده است.

الهیان تأکید کرد: آمریکا از طریق سرویس‌های جاسوسی خود این‌گونه تحرکات تروریستی را رقم می‌زند و قاعدتاً نیاز است برخورد قاطعی و جدی با عاملان این جنایت صورت بگیرد. ملت ایران و مجلس خواستار مجازات هرچه سریع‌تر عاملان این جنایت هستند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان پیگیری جدی از دستگاه‌ اطلاعاتی پاکستان انجام دهند. تا مجازات عاملان این جنایت درواقع درس عبرتی برای سایر گروه‌های تروریستی و برهم زنندگان امنیت این مرزوبوم باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: تکرار این نوع حوادث و ناامنی‌ها به دلیل اهمال و کم‌کاری دستگاه‌های امنیتی پاکستان هست وزارت خارجه و دستگاه اطلاعاتی ما با هشدار جدی به مقامات امنیتی پاکستان می‌بایست جلوی تکرار وقوع این جنایات را بگیرند.

کد خبر 1739681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha