برندگان مسابقه ملی کتابخوانی سهم من از جوانی ایران اعلام شد

مدیرعامل موسسه فرهنگی شهید روحی گفت: مراسم اختتامیه مسابقه ملی کتابخوانی سهم من از جوانی ایران برگزار و برندگان این مسابقه معرفی شدند.

 علی اکبر روحی گل خطمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: مسابقه ملی کتابخوانی «سهم من از جوانیِ ایران» به مناسبت روز ملی جمعیت به همت موسسه فرهنگی هنری شهید روحی و دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با هدف از حمایت از جمعیت و خانواده و تشویق به فرزندآوری برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه در دو بخش بزرگسالان به صورت آنلاین و بخش ویژه کودکان و نوجوانان در قالب ارسال نقاشی با موضوع سهم‌ من از جوانی ایران برگزار شده است.

برندگان مسابقه ملی کتابخوانی سهم من از جوانی ایران اعلام شد

مدیرعامل موسسه فرهنگی شهید روحی با بیان اینکه در این مسابقه تعداد ۲۵۴۸۶ نفر در بخش کتابخوانی و ۵۲۶ نفر نیز در بخش نقاشی این مسابقه شرکت کردند تصریح کرد: خانم ها هاجر باقری، لیلا رودی و اعظم غلام نیا و آقایان سید علی قائمی و علیرضا باقران شعرباف برندگان این مسابقه بودند.  

وی  تصریح کرد: این برنامه با حضور جناب آقای دکتر اشراقی معاون محترم اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد، حجت الاسلام شفیعی استاد عالی حوزه علمیه قم و دانشگاه آزاد تهران، حجت الاسلام صاحبی دبیر قرارگاه جوانی جمعیت بنیاد ۱۵ خرداد و مسولین استانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)   و رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی برگزار گردید.

روحی در پایان با بیان اینکه جوایز این مسابقه پانصد میلیون ریال شامل دو هدیه ۵۰ میلیون ریالی؛ یک هدیه ۴۰ میلیون ریالی و ۷۲ هدیه ۵ میلیون ریالی بود، یادآور شد: در این مراسم علاوه بر برندگان مسابقه، از ۱۰ مادر دارای فرزند ۳ قلو توسط ستاد اجرایی فرمان حصرت امام خراسان رضوی تقدیر ویژه شد.  

پایان پیام/

کد خبر 1739760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha